"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jezzaileja tuhoamaan Empirellä ??

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

Jezzailit.. miksi kukaan edes huolehtis niistä?

1) Niitä on yleensä vähän, jos ollenkaan...
2) jos niitä nyt sen 10 sattuu olemaan, niin niihin kannattaa ampua mortarilla...
3) loppujen lopuksi ne ei saa paljoakaan aikaseksi

mutta ku kerran alettiin tähän nii magia tepsii oikein hyvin tai mortar..
niille ei tartte aiheuttaa ku yks testi ja ne juoksee.. luultavasti joku onki maininnu jo ton pointin aikasemmin...

joko et välitä niistä (niitä on vähän) tai aiheutat niille paniikki testin (niitä on paljon)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

SirUlrich kirjoitti: Ehdottaisin jopa tällaista 10 handguneria marksmanilla ja repeater handgunilla. Tolle porukalle 2 x 5 crossbowman detatchmenttia. Luulis toimivan.
Hyvin toimii kaverin armeijassa majailee juuri tuollainen porukka, plus yksi 10 handgunnerin detachmentti halberidereillä. Crossbown pitempi kantama mahdollistaa niiden deployaamisen hieman taaemmaksi, esim. jos reunalla sattuu olemaan kumpula. Itselläni 8pelaan kääpiöillä) on 2*10 thunderers ja 10 crossbowmania ja toimii vallan mainiosti, tosin kääpiöillä ei ole sitä empiren handgunien kantaman pidennystä joten crossbowt ovat pakollisia jos haluaa suolata vastustajaa jo ensimmäiseltä vuorolta lähtien...
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Näin skaveni pelaajana voisin sanoa.

Älä välitä hirvittävästi niistä. 5+ osuminen ei ainakaan minulta luonnistu hirveän hyvin. Toisaalta on tullut telotettua 8 jezzaililla 8 knighttia eka vuorol. Yks minkä olen havainnut itselläni uhkaksi on scoutit. tietenkin heavensin magic missilet on ikäviä... thunderbolt varsinkin (ei saveja. niihä se oli :) ) Enemmän minä olisin empire pelaajana huolissaan tunnel teamista ja Skaven magickistä... varsinkin plague.

Et semmosta. Pelin iloa :D
Phoenix_fx

Viesti Kirjoittaja Phoenix_fx »

Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Näin skaveni pelaajana voisin sanoa.

Älä välitä hirvittävästi niistä. 5+ osuminen ei ainakaan minulta luonnistu hirveän hyvin. Toisaalta on tullut telotettua 8 jezzaililla 8 knighttia eka vuorol. Yks minkä olen havainnut itselläni uhkaksi on scoutit. tietenkin heavensin magic missilet on ikäviä... thunderbolt varsinkin (ei saveja. niihä se oli :) ) Enemmän minä olisin empire pelaajana huolissaan tunnel teamista ja Skaven magickistä... varsinkin plague.

Et semmosta. Pelin iloa :D
Mielestäni Ilkeapikkuperkeleen viesti osui naulan kantaan. Jos niitä jezzaileja on enemmän kuin viis ni sit saattaa kannatta jo alkaa miettimään että mitähän noille tekis, muuten niistä ei oo muuta kuin pientä kiusaa jossain päin armeijaa. Ite pelaan skavenilla ja olen todennut että ritarit putoo paljon helpommin kun ei edes vaivaudu jezzaileihin tuhlaamaan vaan lataa kunnon myrkyt ja kaasut naamalle ennen kun ritarit ehtii lyömään takasin. :)
Who? Me? No, it was that other guy...
RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe »

Menee off-topiccii.. Sori.. Mut onko nuo nyt kannattava ostos
nuo jezzailit, kun maksavat rahassa 10euroa kappale, joka on aika huima hinta jos haluaa niitä paljon.. :(
Innocence proves NOTHING...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”