Moips.
Joitakin nappeja on galtsuun mm. tullut esiteltyä, mutta tuntuu, ettei siellä juurikaan anneta palautetta, joten ehkäpä sotuunkin voisi vaihteeksi laittaa napin.
RMM:ää olen harjoittanut jo jonkin aikaa enemmänkin syventyen sen toimintaperiaatteisiin joten hyödynsin Mid-Norien Hydrasoturia koekaniinina tässä hommassa. Ihan tyytyväinen olen jälkeen ja pöydälle kelpanee, mikäli minulta kysyttäisiin. Kuitenkin aina löytyy muita ihmisiä jakamaan mielipiteet miten työ on onnistunut ja missä olisi selvästi parannettavaa, jotenka siksi tänne tämän nyt laitan. Kuvat nyt ovat mitä ovat. Ensimmäisiä, mitkä itse olen ottanut, joten laatukin on sen arvoinen.
http://s38.photobucket.com/albums/e122/ ... soturi.jpg
Kritisoikaa, bashatkaa ja takokaa lyttyyn, miten vain, otan sen mielelläni vastaan.
-Nilarakh
Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä
Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Re: Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä
Hieno figuhan tuo on, selvahan se, mutta en osaa RMM kommentoida, kun en tieda mika on.
Tyylikästä... kerrohan millä maaleilla maalasit ton ''ruosteen''?
-S
//:Sedit://vois nuita iteki ostella kun nuitalöytynee pari kaapista...
-S
//:Sedit://vois nuita iteki ostella kun nuitalöytynee pari kaapista...
Viimeksi muokannut Jester, Su 05.08.2007 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
- riimumestari
Hienoa työtä, tosin kuvista ei saa tarpeeksi selvää. Jos kokeilisit valkoista taustaa vasten kuvat ottaa ?
Ai. Ja minun mielestäni tämä oli selvempi tausta, kuin valkoinen, koska väri ei sekoittunut korostuksiin vaan oli kaikkia sävyjä huomioiva. Noh, pitää tosiaan vielä harjoitella tätä kuvausta, joten kiitokset ehdotuksesta.riimumestari kirjoitti:Hienoa työtä, tosin kuvista ei saa tarpeeksi selvää. Jos kokeilisit valkoista taustaa vasten kuvat ottaa ?
Ruoste on reseptiltään tällaista:
Vermin Brown 4/10 (Citadel), Snot Green 2/10 (Citadel), Smokey Ink 2/10 (VGC) ja Thinner+vesilitkua pari tippaa mukaan. Tällä sitten läträilin ja lisäsin jälkeenpäin vielä vermin brownia lisää tuoden punaisuutta hieman mukaan.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
RMM = Real-Metallic-Metal tai jotain, eli siis metallimaaleilla toteutettua metallia, päinvastainen Non-Metallic-Metal tyyliin verrattuna, jossa metalli maalataan harmaitten eri sävyillä.Migutti kirjoitti:Hieno figuhan tuo on, selvahan se, mutta en osaa RMM kommentoida, kun en tieda mika on.
Tässä ruosteen tekemiseen on käytetty siis RMM-tekniikkaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."