"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkien hq

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
möhkäle

örkien hq

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

No ongelma on tässä=mulla on örkkien warbossi, mutta kestävyys silä ei ole parhain joten päätin pistää sen squadiin. Kannattaisiko liittä se squadiin???
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Zaraki Kenpachi

Re: örkien hq

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

oi kyllä kannattaa, lihamuuria ympärille vaan.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Kunhan muistat että se lihamuuri suojaa vain kantama-aseilta... Lähitaistelussa jos sotapomo tahtoo näyttää voimansa, sen pitää olla kontaktissa vihollisen kanssa jolloin vihu vastaavasti voi vetää sitä päihin. Sääntökirjasta sivu 51, "The Assault Phase". Tietysti lähitaisteluun pitää selvitä, eli lihamuuri ei todellakaan ole turha! =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
möhkäle

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

Uzi-99 kirjoitti:Kunhan muistat että se lihamuuri suojaa vain kantama-aseilta... Lähitaistelussa jos sotapomo tahtoo näyttää voimansa, sen pitää olla kontaktissa vihollisen kanssa jolloin vihu vastaavasti voi vetää sitä päihin. Sääntökirjasta sivu 51, "The Assault Phase". Tietysti lähitaisteluun pitää selvitä, eli lihamuuri ei todellakaan ole turha! =)
Voiko warbossi olla mega armored nobien kanssa?
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Mega-Armour ei vaikuta mitenkään siihen voiko olla yksikön osa vaiko ei... Ainoa ero on että jos Nobeilla ei ole Mega-Armouria (tai Nobeilla on mutta WBossilla ei) niin yksikköön pätevät Mixed Armour-säännöt (sääntökirja, sivun 76 laatikko).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Bossen kuin bosse selviytyminen riippuu hyvin paljon
A) Kuka lyö ensin
B) Selviääkö mahdollisista iskuista mitkä joutuu ottamaan vastaan
C) Yksiköiden lukumäärästä
D) Vihollis yksiköstä

Eli on melko turha miettiä miten örkki bossi pätkii kunnon harlekiini ryhmää pataan kun ei ehdi lyödä ennen kuin harlit on tyhjentäneet killzonen. Taas termari ryhmän kimppuun hyökkäminen bossella on itsemurha (melkein aina) jos ei saa tapettua kaikkia termareita, jotka voivat lyödä bossea(/takaisin).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”