örkien hq
- Zaraki Kenpachi
Re: örkien hq
oi kyllä kannattaa, lihamuuria ympärille vaan.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kunhan muistat että se lihamuuri suojaa vain kantama-aseilta... Lähitaistelussa jos sotapomo tahtoo näyttää voimansa, sen pitää olla kontaktissa vihollisen kanssa jolloin vihu vastaavasti voi vetää sitä päihin. Sääntökirjasta sivu 51, "The Assault Phase". Tietysti lähitaisteluun pitää selvitä, eli lihamuuri ei todellakaan ole turha! =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Voiko warbossi olla mega armored nobien kanssa?Uzi-99 kirjoitti:Kunhan muistat että se lihamuuri suojaa vain kantama-aseilta... Lähitaistelussa jos sotapomo tahtoo näyttää voimansa, sen pitää olla kontaktissa vihollisen kanssa jolloin vihu vastaavasti voi vetää sitä päihin. Sääntökirjasta sivu 51, "The Assault Phase". Tietysti lähitaisteluun pitää selvitä, eli lihamuuri ei todellakaan ole turha! =)
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Mega-Armour ei vaikuta mitenkään siihen voiko olla yksikön osa vaiko ei... Ainoa ero on että jos Nobeilla ei ole Mega-Armouria (tai Nobeilla on mutta WBossilla ei) niin yksikköön pätevät Mixed Armour-säännöt (sääntökirja, sivun 76 laatikko).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Guardsniper
Bossen kuin bosse selviytyminen riippuu hyvin paljon
A) Kuka lyö ensin
B) Selviääkö mahdollisista iskuista mitkä joutuu ottamaan vastaan
C) Yksiköiden lukumäärästä
D) Vihollis yksiköstä
Eli on melko turha miettiä miten örkki bossi pätkii kunnon harlekiini ryhmää pataan kun ei ehdi lyödä ennen kuin harlit on tyhjentäneet killzonen. Taas termari ryhmän kimppuun hyökkäminen bossella on itsemurha (melkein aina) jos ei saa tapettua kaikkia termareita, jotka voivat lyödä bossea(/takaisin).
A) Kuka lyö ensin
B) Selviääkö mahdollisista iskuista mitkä joutuu ottamaan vastaan
C) Yksiköiden lukumäärästä
D) Vihollis yksiköstä
Eli on melko turha miettiä miten örkki bossi pätkii kunnon harlekiini ryhmää pataan kun ei ehdi lyödä ennen kuin harlit on tyhjentäneet killzonen. Taas termari ryhmän kimppuun hyökkäminen bossella on itsemurha (melkein aina) jos ei saa tapettua kaikkia termareita, jotka voivat lyödä bossea(/takaisin).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.