"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pelipöydän päällystys

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Maelis

pelipöydän päällystys

Viesti Kirjoittaja Maelis »

yksinkertainen kysymys: millä olette päällystäneet pelipöytänne?
lakana, hiekka, battlemat, joku muu outo juttu? Löysin just itte 5'x4' vanerin ja haluaisin tietää..
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Halpa: Vihreä pöytäliina
Paras: Vaivalla tehty kiinteä kenttä, joka on valmistettu erilaisista materiaaleista.
Hyvä:Battlemat, joka itsellänikin on.

Hiekassa on se ongelma että käytännössä sen päälle on pakko maalata, ettei kaikki figut ole aina aivan hiekassa pelin jälkeen. Ja hiekan maalaaminen siistiksi halvalla, ja laadukkaasti ei ole aivan helppoa, eikä ainakaan vaivatonta.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Suosittelisin battlemattoa (koska itsellänikin on sellainen). Kiinteässä maastossa on se huono puoli että jos sen tekee huonosti, niin se voi ratkaista pelin (esim. on joku tietty kohta minne kannattaa deployata). Toisekseen kun kentällä pelaa paljon niin oppii pikku hiljaa hyvän taktiikan maastoa hyödyntäen...
t11ker1

Viesti Kirjoittaja t11ker1 »

mmh, käsittääkseni pienoismalliliikkeet myy samanlaista kuin battlemat niin huomattavasti huokeampaan hintaan kuin gw:n oma...
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

päällyste?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

paljon tyylikkäämpää kun on jotain päällä. tyylikkyys is what counts..
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Ostaa vihreä tai joku muu landscape maisema väri joka on kangasta
<---ei kannata olla kovin karvasta muuten tyypit jää kiinni :o
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Minä en pidä Sotamatosta olleskaan. Kun olen Fantsussa pelaillut, niin miun figuihin jää sitä ruohoa kiinni. Se on ärsyttävää. Ajattelin ens kesänä jos jotenkin sais värkättyä oman pöydän.

OT: Kannattaako rantahiekkaa käyttää figujen beisseissä?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
c0mmy

.....

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

No miksei kannattaisi, onhan se aika hienoa hiekkaa mutta varmasti hyvän näköistä kun sitä maalaa vähäsen ..
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ihme ja kumma myös Gerbiilien kylpyhiekka on hyvää koska se on halpaa ja sitä kun vähän maalailee niin siitä saa aika hyvännäköisen.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Battlematista:

Itse hoidin siihen päälystyksen, jotta ruoho ei irtoa niin helposti. Vedettiin telalla laimennettua erikeepperiä pintaan, joka imeytyi mattoo ja liimasi ruohon kiinni. Kosketustuntuma heiman muuttui, mutta ulkonaäkö ei kärsinyt yhtään.

Lisäksi pohjapuolelle vedettiin kontaktimuovi, joten se ei enää edes repeä. Tosin kaikessa tässä oli hieman tekemistä, mutta halusin Battlematin ilman sen heikkouksia ja sen sain.
Phil Kelly says "No!"
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

myydäänkö hobby pointissa kaisaniemellä mitään hyvää ruohomattoa figupeleihin?
minä olen swamphead
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

L P kirjoitti:myydäänkö hobby pointissa kaisaniemellä mitään hyvää ruohomattoa figupeleihin?
Siellä on tarjolla rullissa erilaisia mattoja pienoisrautatie tarkoituksiin. Osa niistä on ihan hyviä. Ainakin erilaisia pintavaihtoja on useita erilaisia verrattuna GW Battlemat:n tasaisen tylsään vihreään. Mattorullat on käsittääkseni myös lyhyempiä ja kapeempia kun GW:n matto. Itse päällystin 1,7m x 1,7m pelipöydän kolmella rullalla (väri: läikikäs sekoitus hiekkaa ja ruohoa). Vaati kyllä hieman luovaa mattopalojen yhdistelyä =)
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

onko se hobby pointin matto halvempaa kuin gw:n??
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

ruskea kangas
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Thorwald kirjoitti:onko se hobby pointin matto halvempaa kuin gw:n??
Ei jaksa muistaa. Siitä on pari, kolme vuotta kun hankin. Silloin GW.llä ei ollut tarjolla omaa mattoa. Muistelen kuitenkin ettei kolme rullaa Hobbypointin mattoa maksanut kun about 100-150mk. Eikös se nykyinen GW:n matto maksa nykyään tuota enemmän?
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

muistaakseni se gw:n maksaa 25€, jolloin tuo olisi halpaa... =)
tietääkö joku muu?
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Gween matto on 25€
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

tuota noin, kaikille kiinnostuneille Tampereen Harrasteessa/muinoin helsingissä pienoismallimessuilla myytiin halvalla ruohomattoja, olikohan kolmea eri väriä, eli kirkkaan vihreää, tumman/tylsän vihreää kuten gw:n ja sitten vielä sellaista todella synkkää harmaata ruohoa jolle en keksi mitään käyttöä. Hinnat lähtien 6e. mitat olivat (muistaakseni, :) ) 1mx80cm.

Mukana oli myös hiekka-matto, kahdella eri värillä eli keltaisella hiekalla, aavikkomainen ja sitten harmaa hiekka, sopisi varmaan 40k-peleihin.

Itse en pidä gw:n tappelumatosta koska se on vain niin älyttömän tylsän värinen............
niih.
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

mite te muuten käytätte tuollaista ruohomattoa?
kiinnitättekö te sen johonkin levyyn kiinni ja sitten kuljetatte levyä mukananne peleihin vaiko kuljetaate ruohomattoa mukananne ja rullaatte sen pöydän päälle ja pelaatte?
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”