Olen samaa mieltä. Olen itse mieltänyt aina haltiat jalkaväki painotteiseksi eliittiarmeijaksi.Mikke kirjoitti:Ei tuossa shelmien siirrossa specialiin ole todellakaan kyse mistään rahastuksesta. Vaikkanpa, että 90% pelaajista on laittaa 2 yksikköä jalkaväkeä pöydälle. Idea lienee siinä, että palautetaan helfit fluffinsa mukaisiksi. Normaali haltia peasant taistelee keihäällä tai jousella, ei ratsun selästä. All cavalry elfit särähtivät aina jotenkin omaan silmään, minä olen ihan tyytyväinen uudistukseen. Lisäksi ideana lieni myös se, että armeijaa muokattiin vastaamaan enemmän sitä visiota, mikä suunnittelijalla oli sen toiminnasta. Minun jalkaväkipainotteiset helfit tykkää uudesta kirjasta, jos huhut pitävät paikkansa, lisäksi kuusi special slottia varmistavat, että tilaa on siellä niin ratsuille, kuin jalkaväellekin. Jos haluaa parantaa sääntöjä, ei voi alkaa miellyttämään kaikkia, muuten muutosta ei tapahdu. Jos vikoja aletaan korjata niin, että vahvat yksiköt jätetään ennalleen ja heikkoja yksikköjä parannetaan niiden tasolle, niin historia alkaa toistaa itseään. Vitos edikassa nimittäin tehtiin juuri näin: Uuden armeijakirjan tullessa kaikkea vain parannettiin ja lopputuloksen moni muistaa.
Onhan se kivaa päästä välillä kokeilemaan jotain muutakin kuin shelmijunaa, joka on pikkuhiljaa ruvennut jo käymään tylsäksi... Oma huolenaiheeni on vaan se, että kun satun nyt helf pelaajana omistamaan 3 boksia silverhelmejä jotka menevätkin nyt pölyttymään hyllyn nurkkaan. Ja edessä on piiiiitkä jalkaväen maalausurakka
ja ennen kaikkea osto:S.
Paitsi voihan sitä pelata vielä shelmjunaa laittamalla pakolliset coret täyteen 10x arsuja tukemaan niitä vanhoja tuttuja kahta kärryä ja 4 cavyksikköä:D