Warchief kirjoitti:eikös siinä riitä että vastustajalla on kokonaisuudessa ylivoima ja yksikin fearia aiheuttava tyyppi. no gnoblareita oli parikymmentä ja kolme ogrea great swordeja noin kakskyt
Ei. Kyllä sitä pelottavaa lihasta pitää olla ylivoima, tavalliset pikkutavikset eivät rupea irvistelemään pelottavasti vaikka rinnalla mörisisikin jokin astetta hurjempi hemmo.
Greatswordeista itse tykkään todella, todella paljon. Blokissa on miestä enemmän kuin kaikissa maailmankaikkeuden haltiahinteroissa yhdistettynä ikinä, napit ovat kivoja ja blokissa on vain jotain astetta suurempaa merkitystä. Joo, siis kyllähän ne minusta ainakin kaipaisivat sen S4-statuksen ja niin edespäin, mutta tuollaisenaankin pärjäävät perusjalkaväkeä vastaan hyvin (tai niiden ainakin pitäisi). Kääpiölohkoja vastaan tietty tulee ongelmia, enkä jotain chosen warruja haastaisi myöskään, mutta eihän niitä ole tarkoituskaan. Toiminevat erityisen hyvin suuria vihollismassoja vastaan, perusstateiltaan ja varsinkin varustukseltaan kun ovat hieman peruskauran yläpuolella ja stubbornin avulla voivat pidätellä suurtakin ylivoimaa aisoissa.
Itse olen käyttänyt sellaista 3x7 greatsword yksikköä BSB:n kera, mutta yksi hyvä vaihtoehto voisi olla leveämpi yksikkö warrior priestillä, ja BSB on itse hyppimässä taaempana antamassa re-rolleja ja tukemassa itse jotain toista yksikköä. Todellakin, pelon poistaminen on ihan ykkösjuttu tällaisen lohkon kanssa, ja täällä päin ainakin yksi kämmätty paniikkiheitto on tehnyt, jalkaväestä kun kuitenkin on kyse, niin pahasti hallaa että koko peli on kaatunut siihen. Kenraalia jos käyttää niin paniikki-immuniteettilippu tuskin lienee huonokaan investointi.
Outriderit näyttävät ainakin paperilla hiton kovilta. En ottaisi bardingia ja pitäisi linjojen takana ja sivustoissa pitämässä kaikkea liian nopeaa ja ketterää aisoissa. Kannattaa kokeilla. Itse olen suosinut pistoliereja, mutta outrideritkin pitää ottaa joskus koetukselle, jos niitä jostain saan.