Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Eli ogreilla rottia vastaan tonnin pelissä.Vastassa ei ole mikään SAD.
Pitääkö vain edetä ja chargata ja toivoa että karkaavat?
Otanko kilon Oltermannia mukaan
Viimeksi muokannut Rautamaha, Su 16.09.2007 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista ottaa ketsuppi mukaan, muuten niitä ei saa alas...
Mutta asiaan: itsellä on ainakin se käsitys, että jos haluaa käyttää ogreja tehokkaasti on parempi päästä nopeesti lähikseen. Ogrejen bs kun on mitä on, eikä joukkojen määrällä oikeen voi mässäillä(, ellei käytä gnoblareita suurina määrinä), niin parasta ois yrittää mennä läpi sillä raa'alla voimalla.
Ihmeesti se siitä kyllä tippuu siinä vaiheessa, kun katsotaan kuka breikkaa ja kuka ei :/ Tarpeeksi tappoja, niin se LD ei ole edes ennen modifiereita kuin parhaimmillaan kaheksan. Mutta joo, periaatteessa hyvä LD niin kauan kun menee hyvin
rottia vastaan gnobboista olis apua hyvin. ne voi auttaa ogreja outnumberoitumisen kanssa ja kävellä rättäreitä päin, niitä sieltä varmasti löytyy. isoja skavenblokkeja vastaan olis roskanheittäjä hyvä, rotilla on on vaan se T3 ja niitä jää monta alle kun hyvin osuu. ottaisin kanssa ehkä kaks yksikköö ruudinröyhtäisijöitä kun ne harventaa rottien rivejä hyvin. niiden liippa ja outnumbervarmuus tippuu samalla. jokunen gorger tulemaan flankkiin ja gutmagickia olis hyvä saada kun paniikki voi olla rotille aika paha juttu välillä.
Jopotzuki kirjoitti:Skaveneiden matalan ld:n kannalta minä ottaisin brahmir statuen ja skullmantlen peliin.
skavenien matalan ld:n? Itse olen useimmiten pelannut ld9-10 skaveneita vastaan. Ei vaikuta kovin matalalta.
Brahmir Statue miinustaakin 3 skavenien tai kaaoksen leadershipistä ^^ Kyllä se hieman auttaa.
Edellinen viesti nimenomaan antaa käsityksen siiitä, että skavenien perus ld olisi huono, ei siitä paljonko joku itemi sitä laskee.
No se niitten perus LD onkin aika kuraa, mutta saavat jotain ihme erikoissääntöjä sitä buffaamaan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?