Elikäs aloitin kaaoksen keräämisen, olin jo aikasemmin hankkinut perusmarsuja ja olen niistä tehnyt kaaosta.
Mutta nyt tuli mutka matkaan. kun eteen tuli Space Marine Techmarine And Servitors paketti (eli yksi tech-ukko ja neljä servitoria). Miten sitä ryhmää kannataisin muokata että saisin kaaosta ?
Ja sama kysymys mutta kohtetaan on Scouts with Sniper Rifles?
Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?
Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Re: Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?
Servitorit näyttävät jo muutenkin melkoisesti röymineen helvetistä, mutta voisit lisätä niihin possessedien osia.
Tällainen niin sanottu "sisäpiirin" vitsi on ollut, että alkaa vaan marsuja sytkärin kanssa mutantoimaan, mutta en tiedä toimisiko todellisuudessa.
Welcome to the jungle.
Jos marinet ovat tuoreeltaan kääntyneitä, niin pari kaaoksen trophya ja irtirevityt/turmellut chapterin tunnukset varmasti riittävät. Jossain olen nähnyt kaaokseen hairahtaneita space wolffeja jotka olivat pikaisesti maalanneet tunnuksensa päälle undividedin merkin ja irvistelivät äkäisesti.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Se taisi olla siinä vanhassa codexsissa toi wolffiGaleios kirjoitti:Jos marinet ovat tuoreeltaan kääntyneitä, niin pari kaaoksen trophya ja irtirevityt/turmellut chapterin tunnukset varmasti riittävät. Jossain olen nähnyt kaaokseen hairahtaneita space wolffeja jotka olivat pikaisesti maalanneet tunnuksensa päälle undividedin merkin ja irvistelivät äkäisesti.
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.