"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mugler

Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?

Viesti Kirjoittaja Mugler »

Elikäs aloitin kaaoksen keräämisen, olin jo aikasemmin hankkinut perusmarsuja ja olen niistä tehnyt kaaosta.
Mutta nyt tuli mutka matkaan. kun eteen tuli Space Marine Techmarine And Servitors paketti (eli yksi tech-ukko ja neljä servitoria). Miten sitä ryhmää kannataisin muokata että saisin kaaosta ?
Ja sama kysymys mutta kohtetaan on Scouts with Sniper Rifles?
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Barnabas

Re: Miten saisi tehtyä chaosta marsuista?

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Servitorit näyttävät jo muutenkin melkoisesti röymineen helvetistä, mutta voisit lisätä niihin possessedien osia.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Tällainen niin sanottu "sisäpiirin" vitsi on ollut, että alkaa vaan marsuja sytkärin kanssa mutantoimaan, mutta en tiedä toimisiko todellisuudessa.
Welcome to the jungle.
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Jos marinet ovat tuoreeltaan kääntyneitä, niin pari kaaoksen trophya ja irtirevityt/turmellut chapterin tunnukset varmasti riittävät. Jossain olen nähnyt kaaokseen hairahtaneita space wolffeja jotka olivat pikaisesti maalanneet tunnuksensa päälle undividedin merkin ja irvistelivät äkäisesti.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Mugler

Viesti Kirjoittaja Mugler »

Galeios kirjoitti:Jos marinet ovat tuoreeltaan kääntyneitä, niin pari kaaoksen trophya ja irtirevityt/turmellut chapterin tunnukset varmasti riittävät. Jossain olen nähnyt kaaokseen hairahtaneita space wolffeja jotka olivat pikaisesti maalanneet tunnuksensa päälle undividedin merkin ja irvistelivät äkäisesti.
Se taisi olla siinä vanhassa codexsissa toi wolffi
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”