Warhammerin ikäraja

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Jazka kirjoitti:Mun henkinen ikä on 37 (johtuu varmaan siitä että katson uutiset ja tiesin kuka on ulkoministeri :wink: ) ja fyysinen 12.

Itse olen oppinut englannin kielen tietokoneen välityksellä(yllätys yllätys)
olen luokkani paras englannissa, matematiikassa ja ranskassa.
Ranskassa? Onko jossain 6. luokalla ranskankurssi? Vai onko ranskalaista verta (niinkuin minun kaverilla Jannella)? Arvaa että harmitti, kun ei tullut ranskan kurssia kun oli liian vähän porukkaa :cry: !
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Lord Azog kirjoitti:
Jazka kirjoitti:Mun henkinen ikä on 37 (johtuu varmaan siitä että katson uutiset ja tiesin kuka on ulkoministeri :wink: ) ja fyysinen 12.

Itse olen oppinut englannin kielen tietokoneen välityksellä(yllätys yllätys)
olen luokkani paras englannissa, matematiikassa ja ranskassa.
Ranskassa? Onko jossain 6. luokalla ranskankurssi? Vai onko ranskalaista verta (niinkuin minun kaverilla Jannella)? Arvaa että harmitti, kun ei tullut ranskan kurssia kun oli liian vähän porukkaa :cry: !
Ainakin Joensuussa, Karsikon ala-asteella voi valita 5. luokalla ranskan tai saksan.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ranskaa ei pitäis opettaa kuin yli 99 vuotiaille, se on helvetillinen kieli.
Qu est-ce que tu as? En muista mitä tuo tarkotti mut ranska on ihan crôtte de chien.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ok. Nyt menee jo niin ohi, että tulkitsen aiheen tulleen valmiiksi. Jatkaka ranskankielstä yksityisesti.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”