"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Avatarini on itsestään selvyys. Slaaneshin symboli.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

slipknotin sämpläri jolla on nauloja päässä,sopii hyvin
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Pitkään aikaan eniten odottamastani pelistä Metroid Primestä otettu ruutukuva. Kuvassa Samus Aran (pelihahmo).
zqmfgb
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

No: teurastajat käyttävät kirvestä teurastukseen, tuloksena on lihaa.
Olihan minulla kerran se lihaklimppikin, vaan ei ole enää.
Komeita kirveitä löytyy sellaisista nettihuutokauppaplasoista, missä myydään keskiaikaisia aseita. Ja tietenkin googlesta hakusanalla battleaxe.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Tämä avatar jota käytän olkoon viimeinen, ja paras. Ja tämän salaisuus on tietenkin pitäminen Dragonlancesta, ja vielä tarkemmin kentistä, ja vielä tarkemmin Tasista. Päätteleppä luonnetta....
blaa blaa aargh
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Miten pystyy laittamaan avatarin?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Azip kirjoitti:Miten pystyy laittamaan avatarin?
Käyttäjä tiedoista, sinne vaan linkki.
Joku aina yhtä ystävällisistä modeista vois tehä jonkun step by step tutorialin mitenkä laitetaan avatari kun tämä nyt on aika yleinen kysymys :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Golem kirjoitti:Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
Ei millään pahalla mutta toi drone tuo mieleen jonkin maalaus/konverttaus pöydän).
Niin nykyhetkinen avatarinihan on kuva inuyashasta joka on koko demoni muodossaan :D . ja jos joku kysyy miten se liittyy figuihin tai minuun niin ensinnäkin inuyashahan on demoni muodossaan täysi raivohullu joka nauttii tappamisesta joten tämä tuo mieleen joko khornen palvelijan tai minun oman "erikoisen" persoonan. (toivonpahan että tuo0 ei ylitä sallittua rajaa sillä en oikein tiedä vielä mistä voin katsoa pikselit.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Mysterous kirjoitti: (toivonpahan että tuo0 ei ylitä sallittua rajaa sillä en oikein tiedä vielä mistä voin katsoa pikselit.
Kuvasi on 90x100 ja sen voi katsoa millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla. Windowsissakin tullee jotain vakiona?
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

VonCarstein kirjoitti:
Mysterous kirjoitti: (toivonpahan että tuo0 ei ylitä sallittua rajaa sillä en oikein tiedä vielä mistä voin katsoa pikselit.
Kuvasi on 90x100 ja sen voi katsoa millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla. Windowsissakin tullee jotain vakiona?
Paina kuvaa oikealla hiiren näppäimellä niin siinä se lukee kohdassa "mitat". Ei siihen mitään kuvankäsittelyohjelmia tarvita...
Omnia mors aequat - Death equals all things
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

No miun avatarin pohjalla on ite maalattu ukko. Sitten tuo naama tossa keskellä on irvistävä omakuvani.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Jaa-a, taitaa mennä miun avatarini eetsan piikkiin, sehän sn valokuvan on ottanut...
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Avatarini olen minä itse vähän muokattuna.
Eli oma kuva. Nicki on kymmenkunta vuotta käytössäni ollut eikä sitä ole ollut tarvetta muuttaa. Löytyy raamatusta muistaakseni Jobin kirjasta neljännen luvun jakeista 16-14. Raamatun "suomennosta" en tosin viitsi käyttää ... ...
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Mun avatari kuvaa lähinnä IGn lasgunia, mutta vanhempaa versiota. Jos jotkut tunnistavat tuon aseen niin se on Rainbowsix Rogue spear pelistä Einfield konkkari.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Avatar dá Sturm from Advance wars.
Iso musta tyyppi jonka pää on laatikko josta törsöttää metallinen kärsä. Aevan mainio tuuletus (Harmi etten voi laittaa sitä erään pikku säännön takia. "Pikku"...) Sturm saa kohtauksen ja alkaa tunkea savua kärsästä.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

minun salaperäinen avatarini on skaveni ukkeli jonka olen äikäntunnilla (heh! :) ) piirtänyt vihkooni ja siitä skannannut koneelle ja koneella vähän vielä muokattu. <--- ensimmäinen piste. <--- toinen piste, <--- okei unohda :)
1+1=10
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Mysterous kirjoitti:
Golem kirjoitti:Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
Ei millään pahalla mutta toi drone tuo mieleen jonkin maalaus/konverttaus pöydän).
Voihan sen noinkin nähdä..pitää tosiaankin löytää jostain joku hieno avatari :roll:
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Avatarini kuvastaa tahtoani pysyä kasvottomana. Olkaa onnellisia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”