No: teurastajat käyttävät kirvestä teurastukseen, tuloksena on lihaa.
Olihan minulla kerran se lihaklimppikin, vaan ei ole enää.
Komeita kirveitä löytyy sellaisista nettihuutokauppaplasoista, missä myydään keskiaikaisia aseita. Ja tietenkin googlesta hakusanalla battleaxe.
Tämä avatar jota käytän olkoon viimeinen, ja paras. Ja tämän salaisuus on tietenkin pitäminen Dragonlancesta, ja vielä tarkemmin kentistä, ja vielä tarkemmin Tasista. Päätteleppä luonnetta....
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Käyttäjä tiedoista, sinne vaan linkki.
Joku aina yhtä ystävällisistä modeista vois tehä jonkun step by step tutorialin mitenkä laitetaan avatari kun tämä nyt on aika yleinen kysymys
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
Golem kirjoitti:Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
Ei millään pahalla mutta toi drone tuo mieleen jonkin maalaus/konverttaus pöydän).
Niin nykyhetkinen avatarinihan on kuva inuyashasta joka on koko demoni muodossaan . ja jos joku kysyy miten se liittyy figuihin tai minuun niin ensinnäkin inuyashahan on demoni muodossaan täysi raivohullu joka nauttii tappamisesta joten tämä tuo mieleen joko khornen palvelijan tai minun oman "erikoisen" persoonan. (toivonpahan että tuo0 ei ylitä sallittua rajaa sillä en oikein tiedä vielä mistä voin katsoa pikselit.
Avatarini olen minä itse vähän muokattuna.
Eli oma kuva. Nicki on kymmenkunta vuotta käytössäni ollut eikä sitä ole ollut tarvetta muuttaa. Löytyy raamatusta muistaakseni Jobin kirjasta neljännen luvun jakeista 16-14. Raamatun "suomennosta" en tosin viitsi käyttää ... ...
Mun avatari kuvaa lähinnä IGn lasgunia, mutta vanhempaa versiota. Jos jotkut tunnistavat tuon aseen niin se on Rainbowsix Rogue spear pelistä Einfield konkkari.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Avatar dá Sturm from Advance wars.
Iso musta tyyppi jonka pää on laatikko josta törsöttää metallinen kärsä. Aevan mainio tuuletus (Harmi etten voi laittaa sitä erään pikku säännön takia. "Pikku"...) Sturm saa kohtauksen ja alkaa tunkea savua kärsästä.
minun salaperäinen avatarini on skaveni ukkeli jonka olen äikäntunnilla (heh! ) piirtänyt vihkooni ja siitä skannannut koneelle ja koneella vähän vielä muokattu. <--- ensimmäinen piste. <--- toinen piste, <--- okei unohda
Golem kirjoitti:Vaihdoin juuri tuossa toissapäivänä avatarini sen kunniaksi että kun tauta oon aloitellut keräämään. Ei tuo tosin kovin omaperäinen ole mutta kelpaa sen aikaa että löydän jonkun toosi hienon.
Ei millään pahalla mutta toi drone tuo mieleen jonkin maalaus/konverttaus pöydän).
Voihan sen noinkin nähdä..pitää tosiaankin löytää jostain joku hieno avatari
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."