Vajaa kaksi viikkoa sitten ostin pesikseltä Ostiumissa kasan vanhoja salohaltiota, ja nyt olen saanut ensimmäisen yksikön valmiiksi. Kyseessä on siis yhdeksän tanssijaa sekä tanssijanoble.
Päätin käyttää tanssijoissa mahdollisimman paljon erilaisia kirkkaita värejä; säilyttäen silti armeijan väriteeman.
Figut olivat hauskoja maalata, varsinkin hiukset, jotka ovat 5. edition metsähaltioille tyypillisesti enemmän tai vähemmän pystyssä.
Asiaan, tässä figut:
(kommentointi suotavaa)
Wood elf wardancers + noble
Wood elf wardancers + noble
- Liitteet
-
- Ja itse ylimys
- dancer3nobel.jpg (10.34 KiB) Katsottu 911 kertaa
-
- Lähikuva mielestäni parhaiten onnistuneesta tanssijasta
- dancer2valmis.jpg (12.56 KiB) Katsottu 910 kertaa
-
- Ryhmäpotretti
- dancer1valmis.jpg (42.92 KiB) Katsottu 911 kertaa
Re: Wood elf wardancers + noble
Ihan hienojahan nou, iloisen värikkäitä ainakin 
Housuihin olisi jotain high lighteja voinut antaa, niin olisivat olleet enemmän samalla tasolla kun muu nappi (mikäli rakentavaa kritiikkiä kaipaat). Minä tykkään myös maalatuista baseista, ruskeina tai vihreinä (paitsi goblin green, yök).
Kokonaisuudessa oikein hienoja, ainakin pelipöydällä
Housuihin olisi jotain high lighteja voinut antaa, niin olisivat olleet enemmän samalla tasolla kun muu nappi (mikäli rakentavaa kritiikkiä kaipaat). Minä tykkään myös maalatuista baseista, ruskeina tai vihreinä (paitsi goblin green, yök).
Kokonaisuudessa oikein hienoja, ainakin pelipöydällä
Hän on puhunut.
yleisilme on varsin mainio, mutta jotta siitä yleisilmeestä saisi vielä vähän enemmän irti, niin jotain vähän isompaa kuvaa voisi pistää.. 
Mutta mitä noista nyt saa tällä hetkellä selvää, niin näyttää tosiaankin rynkmenttinä hyvältä, hiukset melko nostalgiset ja niiden värimaailma on todellakin värikäs (niin kuin koko nappien yleensä), baset hillitymmät, mutta silti siistit -tykkään..
Mutta mitä noista nyt saa tällä hetkellä selvää, niin näyttää tosiaankin rynkmenttinä hyvältä, hiukset melko nostalgiset ja niiden värimaailma on todellakin värikäs (niin kuin koko nappien yleensä), baset hillitymmät, mutta silti siistit -tykkään..
- Hands_of_blue
Minä tykkään. Onnistuvat jäljittelemään hyvin aikansa maalaustyyliä ja toteutus näyttää olevan hyvin kohdallaan. Hiukset ovat vähän siinä ja siinä menevätkö mauttomuuden puolelle, mutta mielestäni pysyvät vielä turvallisesti rajan oikealla puolella
. Kuten jo sanottu muutama vähän isompi kuva olisi kiva jos haluat syvällisempää analyysia teknisestä suorituksesta.
Hyvän kodin ovat näköjään saaneet sieltä. Varsin 5. edikkamaista maalausta, hyvällä tavalla.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Toivon kaikkien puolesta isompia kuvia kommentoinnin tason lisäämiseksi ja motivaation parantamiseksi. 
-Nilarakh
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Kiitokset kommenteista. Laitan isompia kuvia heti kun ehdin kuvailemaan, hyvällä tuurilla jo tänään illemmalla.