"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
VC
Viesti:

Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia

Viesti Kirjoittaja VC »

Sain Ninnulta lähän kuvia mininäyttelystä. Löytyvät täältä. En vielä ole kääntänyt kuvia tai tehnyt thumbeja, mutta teen kun kerkeän. Ajattelin, että ihmiset haluavat mielellään nähdä kuvat jo tuoreeltaan.

Kivaa olisi jos näyttelyn avajaisiin osallistuneet voisivat kertoa hiukkasen, että miten meni ja oliko porukkaa/kiinnostuneita? Mites ihmiset suhtautuivat yleensä?
Ninnu
Viesti:

Re: Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ei kauheasti pikku-ukkoilijoita näkynyt, ja maalauspöytämme oli aika piilossa että harva eksyi muutenkaan paikalle. Jonkin verran pörräsi kiinnostuneita vitriinien ympärillä. Osa heistä ei kyllä taatusti ollut figuttajia. Vanhemmat ja sukulaiset taisivat olla suurin yleinen nimittäjä yleisön joukossa... ;-)

Kirjaston ihiset suhtautuivat hommaan ymmärtäväisesti ja ystävällisesti, nuortenosaston hoitaja oli yllättynyt siitä kuinka hienoja figut olivat. Toivottavasti näyttely kerää yleisöä niin figuilijoista kuin muistakin kirjastonkävijöistä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Onko näyttely 22.päivän jälkeen vielä pystyssä? Olen täällä Saksassa 22.päivään asti ja haluaisin kovasti käydä näyttelyssä...
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
Ninnu
Viesti:

J.K. kirjoitti:Onko näyttely 22.päivän jälkeen vielä pystyssä? Olen täällä Saksassa 22.päivään asti ja haluaisin kovasti käydä näyttelyssä...
Pystyssä 1.3. asti.
Jag känner en bot
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Tosi nättejä figuja. Toivottavasti saadaan edes pari lisää harrastajaa...
Voisko joku valaista tuossa maalaus tiimissä esiintyy?? Ninnu oli ainoa jonka tunnistin :). Ja sitten Day taitaa esiintyä kans tuossa (?).
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Juu, Ninnu totesikin kaiken oleellisen ensimmäisessä viestissään. Näyttelystä löytyy tietysti myös Migsulan, Von Carsteinin ja Kapteeni K:n figuureita, vain muutamia mainitakseni. Niin, ja on siellä omianikin, kuten Machiavelli huomautti. Ehkä kannattaa jättää oikeiden nimien ja sotun nickien yhdistäminen muille, niin saavat kaikki hieman arvailla ;)

Jos ei muuta, niin ainakin ihmiset näkevät kauniita figuja vaikkeivat harrastuksesta mitään ymmärtäisikään. Jos jonkun päivä paranee, on näyttely saavuttanut jo paljon. Kunhan ihmiset tykkäävät.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ninnu
Viesti:

Machiavelli kirjoitti: Tosi nättejä figuja. Toivottavasti saadaan edes pari lisää harrastajaa...
Voisko joku valaista tuossa maalaus tiimissä esiintyy?? Ninnu oli ainoa jonka tunnistin :). Ja sitten Day taitaa esiintyä kans tuossa (?).
Paikalla oli maalailemassa ja muuten kuvista näkyy Kapteeni K, Luutnantti L, Day, Tomppapomppa ja minä. Ja vikassa kuvassa pääosassa Vallejon maalit... ;-)
Jag känner en bot
DranoeL

Viesti Kirjoittaja DranoeL »

miks ihmeessä noist kuvista osa on sivuttain?
Ninnu
Viesti:

darkshadow kirjoitti:miks ihmeessä noist kuvista osa on sivuttain?
Koska kukaan ei ole viitsinyt suoristaa niitä. :-)
Jag känner en bot
VC
Viesti:

Re: Mininäyttelyn kuvia ja kuulumisia

Viesti Kirjoittaja VC »

VonCarstein kirjoitti:En vielä ole kääntänyt kuvia tai tehnyt thumbeja, mutta teen kun kerkeän. Ajattelin, että ihmiset haluavat mielellään nähdä kuvat jo tuoreeltaan.
Luutnantti L.

Viesti Kirjoittaja Luutnantti L. »

Joo, oli todella hyvä näyttely, ja leukaaloksauttavia ukkoja. Kiitoksia vain kaikille, oli ilo olla mukana! Ainoa kaduttava asia taitaa olla se, että paikalla maalaamastani mutanttigobbosta ei ole kuvia näyttää kansalle. :D

Ja mikäli ketään kiinnostaa, mä olen se poninhäntäinen kaveri villapaidassa joka nykertää ukkoa.
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Oli kyllä aika makeita ukkoja kun kattelin. Minkä ikästä porukkaa noi tyypit on, jotka on maalannu noi miniatyyrit? :|
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Luutnantti L. kirjoitti: Ainoa kaduttava asia taitaa olla se, että paikalla maalaamastani mutanttigobbosta ei ole kuvia näyttää kansalle. :D
juu toi kyseinen gobbo oli ihan mahtava :D
minäkin olin yhdessä kuvassa *hehkuttaa* :D
Cleanse and purify!
Ninnu
Viesti:

Robocop kirjoitti:Oli kyllä aika makeita ukkoja kun kattelin. Minkä ikästä porukkaa noi tyypit on, jotka on maalannu noi miniatyyrit? :|
Hrrm... Mikäköhän ikäisiä me ollaan. No esiteinejä ainakaan suurin osa poruksta ei ole. Ja maalausvuosiakin on tainnut kertyä vuosi jos toinenkin jokaiselle.
Jag känner en bot
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Pitäisikö sanoa että olemme keskimäärin Ninnun ikäisiä? (Joka lienee totta - mutta jätetään Ninnun todellinen ikä paljastamatta)

Keskimäärin siis vanhempia kuin 20v mutta nuorempia kuin 30v. (Lähes) kaikkien iät osunevat tuolle välille ja keskiarvo lienee jossain Ninnun iän kohdalla?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Hyi hyi, eikö äiti sanonut sulle, että naisen ikää ei saa paljastaa tai edes vihjailla sinne päin :) . Ha haa, oon nähnyt dayn livenä fantsussa ja pitänyt käsissäni sen figuja. Jee. Se on ihmeellistä koska asun täällä landella keravalla ja tuun harvoin hesaan. Ja se on sääli koska ei löydy aikaa ja rahaa tulla kattoo sitä näyttelyä :cry: .
Ninnu
Viesti:

Day kirjoitti: Keskimäärin siis vanhempia kuin 20v mutta nuorempia kuin 30v. (Lähes) kaikkien iät osunevat tuolle välille ja keskiarvo lienee jossain Ninnun iän kohdalla?
*Katsoo Dayta huvittuneena* Noh 20.2. olen 25 vuotta. :-) Aika hyvä keskiarvo. :-D
Jag känner en bot
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

nasty goblin kirjoitti:
Luutnantti L. kirjoitti: Ainoa kaduttava asia taitaa olla se, että paikalla maalaamastani mutanttigobbosta ei ole kuvia näyttää kansalle. :D
juu toi kyseinen gobbo oli ihan mahtava :D
minäkin olin yhdessä kuvassa *hehkuttaa* :D
Minäkin olen samassa kuvassa mutta vaan nastyn takana (olen se olio jolla on viininpunainen takki *hehkuttaa kybällä*.) :)

Se mutanttigobbo on ihan hulvaton :D . On syönyt varmaan vähän liikaa sieniä... Olin muuten eka joka sai nimensä vieraskirjaan. Suorastaan uhrauduin tehdessäni sen (Ninnu tietää) :wink: . No figut oli hienoja (erityisesti Dayn ja Ninnun) Tompan Archaon oli aivan 8O ja lisäksi migsulan inkvisiittorifigu 8O 8O 8O 8O 8O.

Kannattaa käydä katsomassa tuo näyttely.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Kiitokset taas järjestäjille figu harrastamisen profiilin nostamisesta :)
Oikeen hienon näköstä pikku ukkoa ja akkaa paikalla!
☠️
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ovatko nuo viimeisen kuvan nenäsumutepullot muka maaleja?

Pikkasen kaukaa oot minusta noita kuvia ottanut.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”