"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kysymys tosta dwarf cannonista

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
skunkki

kysymys tosta dwarf cannonista

Viesti Kirjoittaja skunkki »

niin miten sitä tykkii käytetään en oo ihan perillä siitä oon alottelija muuten onko siinä battle for skull pass paketis se yhtä hyvä tykki ku ostaa jossain paketis?
jääliläiset rulaa
Viiksivallu

Re: kysymys tosta dwarf cannonista

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Paketissa tuleva kanuuna on ihan yhtä hyvä kuin se mikä tulee bsfp paketissa. Tykin säännöt löytyvät sääntökirjasta ja tämä on sitten se pienempi versio. Tykin vaikutukseen on tietysti muistettava lisätä riimut.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
skunkki

oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
jääliläiset rulaa
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

skunkki kirjoitti:oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
Riimut on semmoisia lisä optioita, joita voidaan lisätä tykkiin jolloin siitä tulee parempi. Mutta ei ne ole välttämättömiä. Ihan hyvä se tykki on ilman niitäkin.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Xenon kirjoitti:
skunkki kirjoitti:oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
Riimut on semmoisia lisä optioita, joita voidaan lisätä tykkiin jolloin siitä tulee parempi. Mutta ei ne ole välttämättömiä. Ihan hyvä se tykki on ilman niitäkin.
Mainitsen vielä, että riimuja ei löydy sitten sääntökirjasta, vaan kääppien armeijakirjasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
skunkki

ok
jääliläiset rulaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”