kysymys tosta dwarf cannonista
kysymys tosta dwarf cannonista
niin miten sitä tykkii käytetään en oo ihan perillä siitä oon alottelija muuten onko siinä battle for skull pass paketis se yhtä hyvä tykki ku ostaa jossain paketis?
jääliläiset rulaa
- Viiksivallu
Re: kysymys tosta dwarf cannonista
Paketissa tuleva kanuuna on ihan yhtä hyvä kuin se mikä tulee bsfp paketissa. Tykin säännöt löytyvät sääntökirjasta ja tämä on sitten se pienempi versio. Tykin vaikutukseen on tietysti muistettava lisätä riimut.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
jääliläiset rulaa
Riimut on semmoisia lisä optioita, joita voidaan lisätä tykkiin jolloin siitä tulee parempi. Mutta ei ne ole välttämättömiä. Ihan hyvä se tykki on ilman niitäkin.skunkki kirjoitti:oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
- Half-breed
Mainitsen vielä, että riimuja ei löydy sitten sääntökirjasta, vaan kääppien armeijakirjasta.Xenon kirjoitti:Riimut on semmoisia lisä optioita, joita voidaan lisätä tykkiin jolloin siitä tulee parempi. Mutta ei ne ole välttämättömiä. Ihan hyvä se tykki on ilman niitäkin.skunkki kirjoitti:oon aloittelija enkä tiedä mikä on riimu eikä army bookkia saa ainakaan ihan heti
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.