Saako I-Korea suomesta?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Squirreli
Valvoja

Saako I-Korea suomesta?

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Saako I-Korea suomesta?

Kyseessähän on muutamia ihan nättejä figuja omaava figupeli, itse löysin loistavia figuja tuuraamaan IG:n rough ridereitä erästä kuvastoa selaillessani. En kuitenkaan ole nähnyt näitä myytävänä missään, mistä siis saada liskoratsastajia?

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

kröhöm mä oon ymmärtänyt että i-kore on figujen valömistaja ja esim. VOID on yksi i-koren peleistä jota sinäkin varmasti tarkoitit.
minä olen swamphead
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

I-Kore on figulafka siinä kuin GW:kin. Ainakin kahta erilaita peliä he tekvät ja niihin figuja.

Ei saa suomesta. Fantsu ei taida kauheasti haluta myydä muita figuja kuin sellaisia joitten menekki on taattu. Turhaa tilaa vie hyllyssä jos osatajia on figuille vain kourallinen.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Squirreli
Valvoja

Mä ite törmäsin näihin figuihin esitteen muodossa Safe Havenissa, omistaja kertoi että ovat koettaneet jo pari vuotta saada sitä myymään niitä ;) ... nojoo, tulee turhan kalliiksi erikseen tilailla... ja kun ei oo sitä luottokorttiakaan

...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Squirrel kirjoitti:Mä ite törmäsin näihin figuihin esitteen muodossa Safe Havenissa, omistaja kertoi että ovat koettaneet jo pari vuotta saada sitä myymään niitä ;) ... nojoo, tulee turhan kalliiksi erikseen tilailla... ja kun ei oo sitä luottokorttiakaan

Lol, no Seiffariin mankumaan kaikki omituisia figulinjoja myyntiin... :-D

Hmm... Hassua jos ei myy. Kyllä I-Korea myydään mm. New wavella... Ehkä Seiffari ei sitten itse ole tilaamassa tarpeeksi että saisivat retail hintoja? Vaikee sanoo.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Squirreli
Valvoja

Safessahan myytiin joskus noita FB:n nappeja, takkiin tuli. Kaikki kävi kattomassa fantsusta ensin ja jos jotain ei siellä sattumoisin ollut niin sitten safesta hakemaan. Taitaa omistajaa syystäkin epäilyttää fantsun kanssa kilpailemaan lähteminen ;)

karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

eikös i-kore valmista voidia, jos valmistaa niin puolenkuun peleissä on vino pino void figuja ja jopa alotus pakkaus.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Squirreli
Valvoja

http://www.i-kore.com/extcat_html/junkers/31202.htm

31202-Sandrunners

Tuommoisille boxeille olisi kahdelle tarvetta, jos näette puolenkuunpeleissä käydessänne joku noita niin vihjaiskaa mulle, jooko? ... En välttämättä saa itseäni ihan vain tarkistamisen ilosta lahteen saakka käväisemään mutta jos koettaisi saada noita järkättyä ... vaikka sitten postitse.

PS. vai olenko täysin erehtynyt ja puolenkuunpeleillä onkin vielä webbisivustot ja olin vain sokea?
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

Kyllä noita Suomestakin saa, ainakin Pitkäkiekko Seinäjoella i-Koren figuja myy. Sieltä vain hakemaan.
"Born to RUNE"
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Turustakin on saanut esim. paikallisesta Citymarketista.
Eipä kyllä enää niitä ole siellä näkynyt.

Selvää ainakin on, että kyllä niitä vain maahan tuodaan, jos kysyntää riittää eli eikun pommittamaan kauppoja :)
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

jep kyllähän noita puokeista löytyy tai ainakin viime viikolla löyty.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ne lienevät kuitenkin vasta hankkimassa jalansijaa Suomesta, ainakin olen nähnyt enemmän mainoksia kuin varsinaisia tuotteita (paikalliseen lelukauppaan tunkivat ison läjän esitteitä). Ihan kivan näköisiähän ne ovat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”