Lopullinen Warhammer 40k universumin kohtalo?
Re: Lopullinen Warhammer 40k universumin kohtalo?
Eivät melko varmasti poista. Mitenkäs kävisi lauseen "For the Emperor". Ja muutenkin se on vähän turhan tärkeä hahmo poistettavaksi.
Uusi käyttäjäni on The Magician.
No se oli vitsi. Mutta ovat ne oikeastikin poistaneet niin paljon rotuja ja fluffia, mistä nykypolvi ei tiedä, etten ihmettele enää mitään.
Luumumehu on soturien juomaa
No en näe välttämättä huonona asiana että vaikkapa jokaerot tai slannit poistettiin :'DDD. Tuo vähän peliinkin uskottavuutta kun ei ole mitään avaruudessa eläviä koala-apinoita, jotka ovat teknologisesti ihan kaikkea edellä.. Ja mariineden rt aikainen fluffi, hyi kauhistus?Huru-ukko kirjoitti:No se oli vitsi. Mutta ovat ne oikeastikin poistaneet niin paljon rotuja ja fluffia, mistä nykypolvi ei tiedä, etten ihmettele enää mitään.
Itse väitän, että Adeptus Sororitaksen johdolla syntyy galaksinlaajuinen feministiliike kaikkien rotujen sisällä (kyllä, sisältäen myös ja etenkin örkit). Feministiliike tarttuu kaulimiin, tuhoaa kaikki miehet ja jatkaa lisääntymistään geeniteknologian avulla. Syntyy näennäinen rauha, joksikin aikaa, joka kuitenkin nopeasti johtaa tuhoon, koska kaikki naiset pitemmän päälle käyvät toistensa hermoille.
Hei... ihan yhtä validi teoria tääkin on kuin moni muu tässä ketjussa aiemmin esitelty
Hei... ihan yhtä validi teoria tääkin on kuin moni muu tässä ketjussa aiemmin esitelty
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Ja Määrä korvaa laadun. Impeuriumil on Mariinien maamiesten voima ja Kaartin tankit
FOR THE EMPEROR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Määrä korvaa laadun. Impeuriumil on Mariinien maamiesten voima ja Kaartin tankit
....ei jestas, mistä näitä yli-innokkaita imperiumin ylivertaisuuteen uskovia nyyppiä ilmestyy?0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Perustelin jo tämän mahdottomuudeksi aiemmin.
0_0_0 kirjoitti:FOR THE EMPEROR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuules Se on Julma Totuus xD
Keisarin Nimeen Kuole Keretiläinen!
Kerettiläinen. Ja toiseksi jos imperiumi voittaa se johtuu siitä että Games Workshop haluaa heidän voittavan. Sama on kyllä muutenkin. Jos kaaos voittaa se on sen takia että he haluavat sen voittavan. Meidän valituksellamme on aivan sama sillä he päättävät sen. Tyranidit voittavat kuitenkin XD.
...niin siis se, että imperiumi on valtaosin takapajuinen ja taantunut yhteiskunta, joka painiskelee jatkuvan sisällissodan uhan alla, muiden omien ongelmiensa kanssa ja fasistisessa maailmankatsomuksessaan ei kykene poistamaan aiempia ongelmia koska lietsoo/jatkaa sotaa?0_0_0 kirjoitti:Kuules Se on Julma Totuus xD
Ja sinullako on siihen valta? lol ja se on kahdella teellä.0_0_0 kirjoitti:Keisarin Nimeen Kuole Keretiläinen!
Joo ihan varmasti (sarcasm) Imperiumilla on ollut vain yksi tapa hidastaa tyranidihyökkäyksiä. Exterminatus ja jokaiselle kerralle jona tehdään Exterminatus menee yksi planeetta imperiumilta. Imperiumi on aika huonossa tilanteessa. Kyllä Leviathan ohjattiin örkkien niskaan, mutta jos tyranidit voittavat ne tulevat imperumin niskaan kahta kauheampina ja jos örkit voittavat niin arvaapa kaksi kertaa minne niiden huomio sitten suuntautuu. Tyranideja voi tulla lisää eikä unohdeta Necroneita!0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
...eli kaikki no GeeWeestä kiinni, ja GeeWeen kanssa voi unohtaa logiikan.Broodlord kirjoitti:Joo ihan varmasti (sarcasm) Imperiumilla on ollut vain yksi tapa hidastaa tyranidihyökkäyksiä. Exterminatus ja jokaiselle kerralle jona tehdään Exterminatus menee yksi planeetta imperiumilta. Imperiumi on aika huonossa tilanteessa. Kyllä Leviathan ohjattiin örkkien niskaan, mutta jos tyranidit voittavat ne tulevat imperumin niskaan kahta kauheampina ja jos örkit voittavat niin arvaapa kaksi kertaa minne niiden huomio sitten suuntautuu. Tyranideja voi tulla lisää eikä unohdeta Necroneita!0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
[OT]
. Määrä nimenomaan korvaa laadun.
Ja kyllä se voittaa, jonka GW haluaa voittavan, eli Imperiumi. Kevyesti
.
EDIT: taitaisi olla lukon paikka...
[OT]
Mitäs tuo on olevinaan? Saisivat kyllä modet tullakin...
[OT ENDS]
Baneja tuskin tehdään paljoa (jos yhtään) lisää, eihän sitä Marsin teknopapit osaa tehdä (vai muistanko väärin). Mariineja kuitenkin on suhteellisen vähän, ei riitä muutama kymmenen miljoonaa mihinkään0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Näyttää pahalta... Kerettiläinen on kahdella t:llä. Moni tuonkin jo totesi.[END OF OT]Kuules Se on Julma Totuus xD
Ja kyllä se voittaa, jonka GW haluaa voittavan, eli Imperiumi. Kevyesti
EDIT: taitaisi olla lukon paikka...
[OT]
DaBandito kirjoitti:Modeilla on pillit katolla aaauaaa pillit katolla...Anaheim kirjoitti: Modet ajaa sinisellä autolla uaauaa sinisellä autolla..
[OT ENDS]
Jos keskustelun taso menee samaa vauhtia alaspäin ymmärrän kyllä jos modet lukitsisivatkin tämän. Voisihan sitä yrittää kysyä GW:ltä jos he haluaisivat mitään viitteitä antaa. Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän. Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
- Air Defence
Näin siinä käy: Keisari herää ja ensitöikseen alistaa psyykkisillä voimillaan tyrkkyjen hivemindin hallintaansa. Sen jälkeen hän käyttää tyranidien geeniteknologiaa hyväkseen ja luo uudet paremmat space mariinit. Seuraavan sukupolven primarchien kypysyessä, keisari opettaa ihmiskunnalle kuinka hallita tunteensa ja tämän johdosta warppi rauhoittuu ja kaaokselta loppuu ruoka ja sen jäljelle jääneet joukot tuhotaan nopeasti. Kun ihmiskunta on alistanut warpin valtaansa, käydään pyyhkimässä tähtijumalilla vessan lattiaa. Tässä vaiheessa eldarit tajuavat keisarin olevan Y'nnead ja tau etherealit julistavat keisarin edustavan sitä suurinta hyvää ja molemmat rodut siis liittyvät ihmisten keisarikuntaan ja tuovat mukanaan teknologisen tietämyksensä. Örkit suljetaan reservaatteihin ja heille annetaan sopiva määrä sieniviinaa ja choppia, jotta pitäisivät itse väkimääränsä alhaisena. Seuraava 40k kesäkampanja onkin hyvin örkkipainoitteinen ja se pelataan whfb:n säännöillä, koska ampuma-aseita ei juuri ole. Huono puoli tosin on, että tämän jälkeen GW julkaisee materiaalia ainoastaan örkeille. Örkkipelaajat ovat siis loppujen lopuksi niitä todellisia voittajia, koska muiten rotujen keskuudessa vallitsee rauha, eikä semmoisilla voi mitään sotapeliä pelata.
-
DrPullasorsa
Jotain Keisarin heräämisen suhteen olen itse uumoillut, mutta siitä GW aloittaisi varmaan 'Full scale war' kamppanjan tyyliin "The last battle mankind" tai "The faith of the galaxy" blaa blaa.
Kaikki rauta ja kynnelle kykenevä rajoille kaikilta roduilta ja katsotaan mitä syntyy.
Tästä sitten tapeltaisiin kunnes joku voittaisi. (Keisarikunnan kannalla olen, mutta älkää sotkeko yli-innokkaisiin faneihin;))
Sen jälkeen voidaankin aloittaa uusi aika, jolloin linnunradan hallitsijarotu/rodut ottaisivat mittaa toisen galaksin väestä.
Näin minä.
Sorsa kuittaa.
Kaikki rauta ja kynnelle kykenevä rajoille kaikilta roduilta ja katsotaan mitä syntyy.
Tästä sitten tapeltaisiin kunnes joku voittaisi. (Keisarikunnan kannalla olen, mutta älkää sotkeko yli-innokkaisiin faneihin;))
Sen jälkeen voidaankin aloittaa uusi aika, jolloin linnunradan hallitsijarotu/rodut ottaisivat mittaa toisen galaksin väestä.
Näin minä.
Sorsa kuittaa.
Näitä sattuu...
-
the imperium
jaa minä kannatan tuota että tuo keisari herää. Mutta enpä usko että ne antavat taun ja eldarien iitty imperiumiinsa. Jos tulevat moisia kysymään niin saavat kuulan kalloonsa
.
No siitä en menisi takuuseen, että sen nimeksi tulisi "Galaksin usko"...Pullasorsa kirjoitti:"The faith of the galaxy"
Rakkaudella, Yliannos
Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
- The Warmaster
Höpö höpö. Tuohan on paras allekirjoitus, minkä olen Anaheimilla ikinä nähnyt!jamigo kirjoitti:-- Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän. Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
..mikä menetys ihmiskunnalle xDjamigo kirjoitti: Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän.
Jaa siittä että joku "käskee" vaihtamaan allekirjoituksen? Et ollut edes maisemissa kun minulla oli "TE KAIKKI OOTTE IHAN TYHMIÄ MENEN NUKKUMAAN" tyylinen suora pastetus sergeant pepperiltä. En edes tiedä onko tuo niin hyvä mutta minä ainakin hajosin sille.jamigo kirjoitti:Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
Ja jos joku ei tajunnut, niin en ole vaihtamassa, ärsytti miten paljon hyvänsä.
Ihminen joutuu kestämään paljon ärsyttämistä elämänsä aikana. Sellainen tämä maailma on, että toisen hauska on toisen ärsyttävä. Minäkään en enää vetele turpiin jokaista, joka sanoo... "elämä on" En kyllä ennenkään, mutta mieli teki ja tekisi vieläkin.
Luumumehu on soturien juomaa