"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lopullinen Warhammer 40k universumin kohtalo?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
jamigo

Re: Lopullinen Warhammer 40k universumin kohtalo?

Viesti Kirjoittaja jamigo »

Eivät melko varmasti poista. Mitenkäs kävisi lauseen "For the Emperor". Ja muutenkin se on vähän turhan tärkeä hahmo poistettavaksi.
Uusi käyttäjäni on The Magician.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

No se oli vitsi. Mutta ovat ne oikeastikin poistaneet niin paljon rotuja ja fluffia, mistä nykypolvi ei tiedä, etten ihmettele enää mitään.
Luumumehu on soturien juomaa
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Huru-ukko kirjoitti:No se oli vitsi. Mutta ovat ne oikeastikin poistaneet niin paljon rotuja ja fluffia, mistä nykypolvi ei tiedä, etten ihmettele enää mitään.
No en näe välttämättä huonona asiana että vaikkapa jokaerot tai slannit poistettiin :'DDD. Tuo vähän peliinkin uskottavuutta kun ei ole mitään avaruudessa eläviä koala-apinoita, jotka ovat teknologisesti ihan kaikkea edellä.. Ja mariineden rt aikainen fluffi, hyi kauhistus?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Itse väitän, että Adeptus Sororitaksen johdolla syntyy galaksinlaajuinen feministiliike kaikkien rotujen sisällä (kyllä, sisältäen myös ja etenkin örkit). Feministiliike tarttuu kaulimiin, tuhoaa kaikki miehet ja jatkaa lisääntymistään geeniteknologian avulla. Syntyy näennäinen rauha, joksikin aikaa, joka kuitenkin nopeasti johtaa tuhoon, koska kaikki naiset pitemmän päälle käyvät toistensa hermoille.

Hei... ihan yhtä validi teoria tääkin on kuin moni muu tässä ketjussa aiemmin esitelty
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
0_0_0

Viesti Kirjoittaja 0_0_0 »

Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Ja Määrä korvaa laadun. Impeuriumil on Mariinien maamiesten voima ja Kaartin tankit

FOR THE EMPEROR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis
Ja Määrä korvaa laadun. Impeuriumil on Mariinien maamiesten voima ja Kaartin tankit
....ei jestas, mistä näitä yli-innokkaita imperiumin ylivertaisuuteen uskovia nyyppiä ilmestyy?

Perustelin jo tämän mahdottomuudeksi aiemmin.
0_0_0 kirjoitti:FOR THE EMPEROR!!!!!!!!!!!!!!!!!
0_0_0

Viesti Kirjoittaja 0_0_0 »

Kuules Se on Julma Totuus xD

Keisarin Nimeen Kuole Keretiläinen!
jamigo

Kerettiläinen. Ja toiseksi jos imperiumi voittaa se johtuu siitä että Games Workshop haluaa heidän voittavan. Sama on kyllä muutenkin. Jos kaaos voittaa se on sen takia että he haluavat sen voittavan. Meidän valituksellamme on aivan sama sillä he päättävät sen. Tyranidit voittavat kuitenkin XD.
Anaheim

0_0_0 kirjoitti:Kuules Se on Julma Totuus xD
...niin siis se, että imperiumi on valtaosin takapajuinen ja taantunut yhteiskunta, joka painiskelee jatkuvan sisällissodan uhan alla, muiden omien ongelmiensa kanssa ja fasistisessa maailmankatsomuksessaan ei kykene poistamaan aiempia ongelmia koska lietsoo/jatkaa sotaa?

0_0_0 kirjoitti:Keisarin Nimeen Kuole Keretiläinen!
Ja sinullako on siihen valta? lol ja se on kahdella teellä.
Broodlord

Viesti Kirjoittaja Broodlord »

0_0_0 kirjoitti:Imperiumi Tulee Voittamaan koska, Mars:in Bane:jen tuotanto kihtyy Imperiumis

Joo ihan varmasti (sarcasm) Imperiumilla on ollut vain yksi tapa hidastaa tyranidihyökkäyksiä. Exterminatus ja jokaiselle kerralle jona tehdään Exterminatus menee yksi planeetta imperiumilta. Imperiumi on aika huonossa tilanteessa. Kyllä Leviathan ohjattiin örkkien niskaan, mutta jos tyranidit voittavat ne tulevat imperumin niskaan kahta kauheampina ja jos örkit voittavat niin arvaapa kaksi kertaa minne niiden huomio sitten suuntautuu. Tyranideja voi tulla lisää eikä unohdeta Necroneita!
Huru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranideja :) Eivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Genestealerit ovat tyranideja :) Ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan.l
Anaheim

Broodlord kirjoitti:

Joo ihan varmasti (sarcasm) Imperiumilla on ollut vain yksi tapa hidastaa tyranidihyökkäyksiä. Exterminatus ja jokaiselle kerralle jona tehdään Exterminatus menee yksi planeetta imperiumilta. Imperiumi on aika huonossa tilanteessa. Kyllä Leviathan ohjattiin örkkien niskaan, mutta jos tyranidit voittavat ne tulevat imperumin niskaan kahta kauheampina ja jos örkit voittavat niin arvaapa kaksi kertaa minne niiden huomio sitten suuntautuu. Tyranideja voi tulla lisää eikä unohdeta Necroneita!
...eli kaikki no GeeWeestä kiinni, ja GeeWeen kanssa voi unohtaa logiikan.
janat

Viesti Kirjoittaja janat »

[OT]

Baneja tuskin tehdään paljoa (jos yhtään) lisää, eihän sitä Marsin teknopapit osaa tehdä (vai muistanko väärin). Mariineja kuitenkin on suhteellisen vähän, ei riitä muutama kymmenen miljoonaa mihinkään ;). Määrä nimenomaan korvaa laadun.
Kuules Se on Julma Totuus xD

Keisarin Nimeen Kuole Keretiläinen!
Näyttää pahalta... Kerettiläinen on kahdella t:llä. Moni tuonkin jo totesi.[END OF OT]

Ja kyllä se voittaa, jonka GW haluaa voittavan, eli Imperiumi. Kevyesti :roll:.

EDIT: taitaisi olla lukon paikka...

[OT]
DaBandito kirjoitti:
Anaheim kirjoitti: Modet ajaa sinisellä autolla uaauaa sinisellä autolla..
Modeilla on pillit katolla aaauaaa pillit katolla...
:D Mitäs tuo on olevinaan? Saisivat kyllä modet tullakin...
[OT ENDS]
jamigo

Jos keskustelun taso menee samaa vauhtia alaspäin ymmärrän kyllä jos modet lukitsisivatkin tämän. Voisihan sitä yrittää kysyä GW:ltä jos he haluaisivat mitään viitteitä antaa. Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän. Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Näin siinä käy: Keisari herää ja ensitöikseen alistaa psyykkisillä voimillaan tyrkkyjen hivemindin hallintaansa. Sen jälkeen hän käyttää tyranidien geeniteknologiaa hyväkseen ja luo uudet paremmat space mariinit. Seuraavan sukupolven primarchien kypysyessä, keisari opettaa ihmiskunnalle kuinka hallita tunteensa ja tämän johdosta warppi rauhoittuu ja kaaokselta loppuu ruoka ja sen jäljelle jääneet joukot tuhotaan nopeasti. Kun ihmiskunta on alistanut warpin valtaansa, käydään pyyhkimässä tähtijumalilla vessan lattiaa. Tässä vaiheessa eldarit tajuavat keisarin olevan Y'nnead ja tau etherealit julistavat keisarin edustavan sitä suurinta hyvää ja molemmat rodut siis liittyvät ihmisten keisarikuntaan ja tuovat mukanaan teknologisen tietämyksensä. Örkit suljetaan reservaatteihin ja heille annetaan sopiva määrä sieniviinaa ja choppia, jotta pitäisivät itse väkimääränsä alhaisena. Seuraava 40k kesäkampanja onkin hyvin örkkipainoitteinen ja se pelataan whfb:n säännöillä, koska ampuma-aseita ei juuri ole. Huono puoli tosin on, että tämän jälkeen GW julkaisee materiaalia ainoastaan örkeille. Örkkipelaajat ovat siis loppujen lopuksi niitä todellisia voittajia, koska muiten rotujen keskuudessa vallitsee rauha, eikä semmoisilla voi mitään sotapeliä pelata.
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Jotain Keisarin heräämisen suhteen olen itse uumoillut, mutta siitä GW aloittaisi varmaan 'Full scale war' kamppanjan tyyliin "The last battle mankind" tai "The faith of the galaxy" blaa blaa.
Kaikki rauta ja kynnelle kykenevä rajoille kaikilta roduilta ja katsotaan mitä syntyy.
Tästä sitten tapeltaisiin kunnes joku voittaisi. (Keisarikunnan kannalla olen, mutta älkää sotkeko yli-innokkaisiin faneihin;))

Sen jälkeen voidaankin aloittaa uusi aika, jolloin linnunradan hallitsijarotu/rodut ottaisivat mittaa toisen galaksin väestä.
Näin minä.
Sorsa kuittaa.
Näitä sattuu...
the imperium

Viesti Kirjoittaja the imperium »

jaa minä kannatan tuota että tuo keisari herää. Mutta enpä usko että ne antavat taun ja eldarien iitty imperiumiinsa. Jos tulevat moisia kysymään niin saavat kuulan kalloonsa :) .
Yliannos

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

Pullasorsa kirjoitti:"The faith of the galaxy"
No siitä en menisi takuuseen, että sen nimeksi tulisi "Galaksin usko"... ;)
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

jamigo kirjoitti:-- Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän. Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
Höpö höpö. Tuohan on paras allekirjoitus, minkä olen Anaheimilla ikinä nähnyt! :)
Anaheim

jamigo kirjoitti: Ja Anaheim tuo allekirjoitus ärsyttää kovasti vaihda se taikka kirjoita vähemmän.
..mikä menetys ihmiskunnalle xD
jamigo kirjoitti:Vitsillähän minä tämän sanon että älä pahoita mieltä. Mutta harkitse ainakin sen vaihtoa.
Jaa siittä että joku "käskee" vaihtamaan allekirjoituksen? Et ollut edes maisemissa kun minulla oli "TE KAIKKI OOTTE IHAN TYHMIÄ MENEN NUKKUMAAN" tyylinen suora pastetus sergeant pepperiltä. En edes tiedä onko tuo niin hyvä mutta minä ainakin hajosin sille.

Ja jos joku ei tajunnut, niin en ole vaihtamassa, ärsytti miten paljon hyvänsä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Ihminen joutuu kestämään paljon ärsyttämistä elämänsä aikana. Sellainen tämä maailma on, että toisen hauska on toisen ärsyttävä. Minäkään en enää vetele turpiin jokaista, joka sanoo... "elämä on" En kyllä ennenkään, mutta mieli teki ja tekisi vieläkin.
Luumumehu on soturien juomaa
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Historia”