Battle for Macragge ongelma
Battle for Macragge ongelma
eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Re: Battle for Macragge ongelma
ja kysyisin onko space marineitten tankkien statit niiden codex:sissa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
- Half-breed
minä kirjoitti:eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?
GW varmaan laskenut ne maastot ja muut jutut siihen pakettiin mukaan, tai sitten olet lukenut sen takakannen väärin.GW:n nettikauppa kirjoitti:10 plastic Space Marines, 10 Termagants, 6 Genestealers,8 Spore Mines,
Tulee kyllä. Codexista saat kaikki säännöt kyseisen porukan pelaamiseen.minä kirjoitti:ja kysyisin onko space marineitten tankkien statit niiden codex:sissa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
http://macragge.ne.games-workshop.com/i ... ntents.htm löytyy listaus sisällöstä, ja kuten näkyy niin figuiksi lasketaan myös nuo voimakenttäaidat, Tyranidien maastoklöntit ja vastaavat.
Tarkentaakseni Half-breediä, kodeksista löytyvät kaikkien normaalien GW:n myymien yksiköiden tiedot (Rhino, Razorback, Predator, Vindicator, Whirlwind). Jos haluat jotain Forge Worldiltä, tarvitset Imperial Armour- tai Apocalypse-sääntökirjat.
Tarkentaakseni Half-breediä, kodeksista löytyvät kaikkien normaalien GW:n myymien yksiköiden tiedot (Rhino, Razorback, Predator, Vindicator, Whirlwind). Jos haluat jotain Forge Worldiltä, tarvitset Imperial Armour- tai Apocalypse-sääntökirjat.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
11 space marinea siinä tulee vaikka noin tuolla väitetäänkin. Luutnantti Varras tulee myös mukana.Half-breed kirjoitti:minä kirjoitti:eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?GW:n nettikauppa kirjoitti:10 plastic Space Marines, 10 Termagants, 6 Genestealers,8 Spore Mines,
Uusi käyttäjäni on The Magician.
...mutta ei ole ensinnäkään space marine ja toiseksi hänelle ei pelistä löydy mitään käyttöä objective markkerin lisäksi.jamigo kirjoitti:11 space marinea siinä tulee vaikka noin tuolla väitetäänkin. Luutnantti Varras tulee myös mukana.Half-breed kirjoitti:minä kirjoitti:eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?GW:n nettikauppa kirjoitti:10 plastic Space Marines, 10 Termagants, 6 Genestealers,8 Spore Mines,
Älä nyt ei saa pilkata GW:n ''ei mistään muualta saatavaa limited edition figua''!
:D
http://galleria.sotavasara.net/kuva/4389/ mun galtsu profiili.