"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Battle for Macragge ongelma

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
minä

Battle for Macragge ongelma

Viesti Kirjoittaja minä »

eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
minä

Re: Battle for Macragge ongelma

Viesti Kirjoittaja minä »

ja kysyisin onko space marineitten tankkien statit niiden codex:sissa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

minä kirjoitti:eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?
GW:n nettikauppa kirjoitti:10 plastic Space Marines, 10 Termagants, 6 Genestealers,8 Spore Mines,
GW varmaan laskenut ne maastot ja muut jutut siihen pakettiin mukaan, tai sitten olet lukenut sen takakannen väärin.
minä kirjoitti:ja kysyisin onko space marineitten tankkien statit niiden codex:sissa?
Tulee kyllä. Codexista saat kaikki säännöt kyseisen porukan pelaamiseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

http://macragge.ne.games-workshop.com/i ... ntents.htm löytyy listaus sisällöstä, ja kuten näkyy niin figuiksi lasketaan myös nuo voimakenttäaidat, Tyranidien maastoklöntit ja vastaavat.

Tarkentaakseni Half-breediä, kodeksista löytyvät kaikkien normaalien GW:n myymien yksiköiden tiedot (Rhino, Razorback, Predator, Vindicator, Whirlwind). Jos haluat jotain Forge Worldiltä, tarvitset Imperial Armour- tai Apocalypse-sääntökirjat.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
jamigo

Viesti Kirjoittaja jamigo »

Half-breed kirjoitti:
minä kirjoitti:eli monta äijää siinä tulee kun laatikossa lukee 50 miniatyyriä mutta takana näytetää(lukee) että niitä tulee vähemmän. mitä tämä tarkoittaa?
GW:n nettikauppa kirjoitti:10 plastic Space Marines, 10 Termagants, 6 Genestealers,8 Spore Mines,
11 space marinea siinä tulee vaikka noin tuolla väitetäänkin. Luutnantti Varras tulee myös mukana.
Uusi käyttäjäni on The Magician.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

jamigo kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:
11 space marinea siinä tulee vaikka noin tuolla väitetäänkin. Luutnantti Varras tulee myös mukana.
...mutta ei ole ensinnäkään space marine ja toiseksi hänelle ei pelistä löydy mitään käyttöä objective markkerin lisäksi.
bella

Viesti Kirjoittaja bella »

Älä nyt ei saa pilkata GW:n ''ei mistään muualta saatavaa limited edition figua''! :D:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”