Elikkäs, vihdoin tuli maalailtua dark angeleille itse Azrael. Onhan kyseinen figu viettänyt aikaa kaapissa jo 11 vuotta ilman maalia. Tarkoituksena oli tehdä mahdollisimman perinteinen figu, sillä muut jannut ovat myös tehty perinne DA fiilis mielessä. Itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, ja lippukin onnistui mukavasti. Mutta kertokaapa kommentteja.
Oikein hienon napin oot menny maalaamaan. Erityisesti pidin lipusta (freehandi vai valokopio?) sekä kaavun reunan kuvioinneista.
Se mikä ei oikein minun silmään sopinut oli toi valkoinen tosa rinta panssarissa sekä lipun päällä olevassa enkelissä. Maalausjälkihän oli oikein hienoa, mutta olisin dottanut vähän enenmmän väriä. Samoin kypärän siivissä.
Mutta mutta kaikenkaikkiaan oikein hieno nappi. Muuten olisiko mahdollista nähdä miten olet maalannut Azraelin selkäpuolen?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Kiitoksia.
Kaikki selkäpuolen kuvat onnistuivat tärähtämään ja koitan ehtiä napsimaan muutaman uuden jonka voisi pistää esillekin. Lippu on freehandiä perinteiselle ruutupaperille.
Aivan loistava figu, vihreä on upeaa värit toimii muutenkin mukavasti. Ainoa mikä häiritsi oli tuon kaavun aika suuren kontrastin tummat kolot, ehk liian tummat IMO. Mutta nätti on silti, ja lipusta en voi sanoa muutakuin että herrajumala millä ihmeellä sen oot saanu noin kauniiks se on upea.
Lippu on niin hyvä etten sanotuksi saa ja itse Suurmestari Azraelkin on vähintään pelitasolle maalattu. Viitassa on realistiset varjostukset ja miekassa näyttäisi olevan kuivaharjauksen jälki.Näitä on ilo katsella.