Azrael

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Charad

Azrael

Viesti Kirjoittaja Charad »

Elikkäs, vihdoin tuli maalailtua dark angeleille itse Azrael. Onhan kyseinen figu viettänyt aikaa kaapissa jo 11 vuotta ilman maalia. Tarkoituksena oli tehdä mahdollisimman perinteinen figu, sillä muut jannut ovat myös tehty perinne DA fiilis mielessä. Itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, ja lippukin onnistui mukavasti. Mutta kertokaapa kommentteja. :)

Kuva

Ja kypäränkantajan kera
Kuva
Rats keep running!
Guardsniper

Re: Azrael

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Oikein hienon napin oot menny maalaamaan. Erityisesti pidin lipusta (freehandi vai valokopio?) sekä kaavun reunan kuvioinneista.

Se mikä ei oikein minun silmään sopinut oli toi valkoinen tosa rinta panssarissa sekä lipun päällä olevassa enkelissä. Maalausjälkihän oli oikein hienoa, mutta olisin dottanut vähän enenmmän väriä. Samoin kypärän siivissä.

Mutta mutta kaikenkaikkiaan oikein hieno nappi. Muuten olisiko mahdollista nähdä miten olet maalannut Azraelin selkäpuolen?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Todella hieno figu! En keksi mitään huonoa sanottavaa. Lippu on kaikista paras tässä työssä, näitä lisää :)
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

Lippu on hieno juu värikopioksi. Tarkka jälki yms. Sopii ihan hyvin kohtuullisen hienosti maalattuun figuun.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Iha nätti figu. Lipusta tykkäsin paljon.

No ku muut ei oo antanu mitää palautetta nii annetaa: Paremmalla beissauksella saisit ehkäpä 9-:n suomen tasoon suhteutetulla listalla
2
twhail

Viesti Kirjoittaja twhail »

hieno on toi figu kyl! en voi muuta sanoo!
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kiitoksia.
Kaikki selkäpuolen kuvat onnistuivat tärähtämään ja koitan ehtiä napsimaan muutaman uuden jonka voisi pistää esillekin. Lippu on freehandiä perinteiselle ruutupaperille.
Rats keep running!
skunkki

Viesti Kirjoittaja skunkki »

toi on tosi siisti varsinki toi lippu
jääliläiset rulaa
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Suatana kun on hieno figu. Just 40k 2.ed codexi meiningillä maalattu. Aplodit sulle. Ja lippua ei millään uskoisi freehandiksi.
Dwümer

Viesti Kirjoittaja Dwümer »

Aivan loistava figu, vihreä on upeaa värit toimii muutenkin mukavasti. Ainoa mikä häiritsi oli tuon kaavun aika suuren kontrastin tummat kolot, ehk liian tummat IMO. Mutta nätti on silti, ja lipusta en voi sanoa muutakuin että herrajumala millä ihmeellä sen oot saanu noin kauniiks :D se on upea.
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Lippu on niin hyvä etten sanotuksi saa ja itse Suurmestari Azraelkin on vähintään pelitasolle maalattu. Viitassa on realistiset varjostukset ja miekassa näyttäisi olevan kuivaharjauksen jälki.Näitä on ilo katsella.
Löytyy.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Tuo on varmaan parempi kuin kaikki figuni yhteensä.
Kauankos olet maalaillut?
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”