"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ork Kommandos ja Boyz kokoluokka?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
DaBandito

Ork Kommandos ja Boyz kokoluokka?

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Onko örkki kommandot kuinka paljon normi örkkiä suurempia?
Voiko boyzeista konffata kommandoja kokoluokan puolesta?
Easterling

Re: Ork Kommandos ja Boyz kokoluokka?

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Kommandot on pikkasen isompia kooltaan kun perusörkit. Johtuisko osaks siitä että ovat metallia.
Ja kyllä niistä voi konffata koska kokoeroa ei huomaa.
Peikkovasara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peikkovasara »

Ja kommandojen tekeminen sälleistä ei loppupeleissä varmaan ole edes vaikeaa, koska kommando ei kuitenkaan hirveästi nobista eroa. Vähän "kasvattelee" kommandoksi tulevaa boyzia niillä olkapanssareilla, klawilla, aseella tms. Ja "oikeanlainen" maalaus tekee jo paljon. Kai näistä saadaan kuvat myös näkyviin, kun valmistuvat?
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Peikkovasara kirjoitti:Ja kommandojen tekeminen sälleistä ei loppupeleissä varmaan ole edes vaikeaa, koska kommando ei kuitenkaan hirveästi nobista eroa. Vähän "kasvattelee" kommandoksi tulevaa boyzia niillä olkapanssareilla, klawilla, aseella tms. Ja "oikeanlainen" maalaus tekee jo paljon. Kai näistä saadaan kuvat myös näkyviin, kun valmistuvat?
Kuvia tulee jos kommandoja rupean tekemään. Lista on kuitenkin vielä täysin avoinna eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko listaan kommandoja laisinkaan.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse antaisin käyttää ihan tavallisia boyzien figuja kommandoina, jos olisi maalattu eri tavalla, kuin boyzit armeijassa.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

DaBandito kirjoitti:Kuvia tulee jos kommandoja rupean tekemään. Lista on kuitenkin vielä täysin avoinna eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko listaan kommandoja laisinkaan.
Kyllä teet :D. Ne mitään älyttömän tehokkaita oo mutta tyyliä sen edestä, ja eikös se oo tärkeintä ;)?
Mikke kirjoitti:Itse antaisin käyttää ihan tavallisia boyzien figuja kommandoina, jos olisi maalattu eri tavalla, kuin boyzit armeijassa.
Minä en. Jos ei viitsi pienen pientä konffausta vääntää muutamaan modeliin, niin voi jättää pelit pelaamatta.
Ainaskin ne Stikkbommatzit (? minä osa kkirjotta) olis hyvä vääntää tai jotain.

Mutta Bändiittö jos haluat niin voit ihan hyvin konffata ne Boyzeista.
Eipä muuta kai sitten :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”