Onko örkki kommandot kuinka paljon normi örkkiä suurempia?
Voiko boyzeista konffata kommandoja kokoluokan puolesta?
Ork Kommandos ja Boyz kokoluokka?
-
Easterling
Re: Ork Kommandos ja Boyz kokoluokka?
Kommandot on pikkasen isompia kooltaan kun perusörkit. Johtuisko osaks siitä että ovat metallia.
Ja kyllä niistä voi konffata koska kokoeroa ei huomaa.
Ja kyllä niistä voi konffata koska kokoeroa ei huomaa.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Ja kommandojen tekeminen sälleistä ei loppupeleissä varmaan ole edes vaikeaa, koska kommando ei kuitenkaan hirveästi nobista eroa. Vähän "kasvattelee" kommandoksi tulevaa boyzia niillä olkapanssareilla, klawilla, aseella tms. Ja "oikeanlainen" maalaus tekee jo paljon. Kai näistä saadaan kuvat myös näkyviin, kun valmistuvat?
Kuvia tulee jos kommandoja rupean tekemään. Lista on kuitenkin vielä täysin avoinna eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko listaan kommandoja laisinkaan.Peikkovasara kirjoitti:Ja kommandojen tekeminen sälleistä ei loppupeleissä varmaan ole edes vaikeaa, koska kommando ei kuitenkaan hirveästi nobista eroa. Vähän "kasvattelee" kommandoksi tulevaa boyzia niillä olkapanssareilla, klawilla, aseella tms. Ja "oikeanlainen" maalaus tekee jo paljon. Kai näistä saadaan kuvat myös näkyviin, kun valmistuvat?
Itse antaisin käyttää ihan tavallisia boyzien figuja kommandoina, jos olisi maalattu eri tavalla, kuin boyzit armeijassa.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
-
Easterling
Kyllä teetDaBandito kirjoitti:Kuvia tulee jos kommandoja rupean tekemään. Lista on kuitenkin vielä täysin avoinna eikä ole ollenkaan varmaa tuleeko listaan kommandoja laisinkaan.
Minä en. Jos ei viitsi pienen pientä konffausta vääntää muutamaan modeliin, niin voi jättää pelit pelaamatta.Mikke kirjoitti:Itse antaisin käyttää ihan tavallisia boyzien figuja kommandoina, jos olisi maalattu eri tavalla, kuin boyzit armeijassa.
Ainaskin ne Stikkbommatzit (? minä osa kkirjotta) olis hyvä vääntää tai jotain.
Mutta Bändiittö jos haluat niin voit ihan hyvin konffata ne Boyzeista.
Eipä muuta kai sitten