Eli? Onko se kovettuvaa ainetta?Eorl Nuori kirjoitti:Täytemassaa.Antti_94 kirjoitti:Osaisiko joku selittää mitä kitti on?shadowironore kirjoitti:Kun on nyt puhuttu noista vaihtoehtoisistakin niin aattelin että käviskö kitti näihin konverttauksiin?
Green stuff
Re: Green stuff
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
-
Eorl Nuori
No siis kittejä on esim. GS, milliput ja Revellin Plasto. Ja monia muita. Ne on siis sellaista röhnää, jota tungetaan rakoihin ja muihin pinnan virheisiin, jottei ne näy. Tosin osa kiteistä on vissiin ihan suunniteltu sculptaukseen?Antti_94 kirjoitti:Eli? Onko se kovettuvaa ainetta?Eorl Nuori kirjoitti:Täytemassaa.Antti_94 kirjoitti:Osaisiko joku selittää mitä kitti on?shadowironore kirjoitti:Kun on nyt puhuttu noista vaihtoehtoisistakin niin aattelin että käviskö kitti näihin konverttauksiin?
-
shadowironore
Itse aattelin ihan semmosta ku tungetaan esim. laattojen väliin. Olen sitä oikeastaan testannutkin yhteen kaveriin, jonka laitoin istuma-asentoon ja kyllä se ihan hyvin tuntuu kelpaavan ainakin pystyi hyvin vielä hiomaan sen jälkeen kun oli kuivunut
Kysympä tässä tämän ketjun yhteydessä, että mitä työstö välineitä käytätte green staffia muotoillessanne, vai käytättekö kentiäs vain sormia. Itse pitäisi vain paiseita sun muita ihon epätasaisuuksia tehdä ja ajattelin, että pienet pinsetit voisivat ainakin olla ihan, ok?
ogres are the best!!!!!