"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Green stuff

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
O'snobba

Re: Green stuff

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Eorl Nuori kirjoitti:
Antti_94 kirjoitti:
shadowironore kirjoitti:Kun on nyt puhuttu noista vaihtoehtoisistakin niin aattelin että käviskö kitti näihin konverttauksiin?
Osaisiko joku selittää mitä kitti on?
Täytemassaa.
Eli? Onko se kovettuvaa ainetta?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Antti_94 kirjoitti:
Eorl Nuori kirjoitti:
Antti_94 kirjoitti:
shadowironore kirjoitti:Kun on nyt puhuttu noista vaihtoehtoisistakin niin aattelin että käviskö kitti näihin konverttauksiin?
Osaisiko joku selittää mitä kitti on?
Täytemassaa.
Eli? Onko se kovettuvaa ainetta?
No siis kittejä on esim. GS, milliput ja Revellin Plasto. Ja monia muita. Ne on siis sellaista röhnää, jota tungetaan rakoihin ja muihin pinnan virheisiin, jottei ne näy. Tosin osa kiteistä on vissiin ihan suunniteltu sculptaukseen?
shadowironore

Viesti Kirjoittaja shadowironore »

Itse aattelin ihan semmosta ku tungetaan esim. laattojen väliin. Olen sitä oikeastaan testannutkin yhteen kaveriin, jonka laitoin istuma-asentoon ja kyllä se ihan hyvin tuntuu kelpaavan ainakin pystyi hyvin vielä hiomaan sen jälkeen kun oli kuivunut
ogre bull

Viesti Kirjoittaja ogre bull »

Kysympä tässä tämän ketjun yhteydessä, että mitä työstö välineitä käytätte green staffia muotoillessanne, vai käytättekö kentiäs vain sormia. Itse pitäisi vain paiseita sun muita ihon epätasaisuuksia tehdä ja ajattelin, että pienet pinsetit voisivat ainakin olla ihan, ok?
ogres are the best!!!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”