Uutta suoleen, kun vanha kuolee
HQ
Shas'o Ar'b (High/lord Shepard) 115p
-Plasma/CIB/multi-tracker
Shas'el Mont'da'el (Shadow knight) 100p
-Plasma/missile/targeting arrey
-Hard-wired multi-tracker/Hard-wired blacksun filter
Elites
XV-8 La'rua'da (team dark) 139p
Shas'ui team leader 77p
-Hard-wired multi-tracker
Shas'ui 62p
-Plasma/missile/multi-tracker
XV-8 La'rua'li (team light) 139p
Shas'ui team leader 77p
-Hard-wired multi-tracker
Shas'ui 62p
-Plasma/missile/multi-tracker
Troops
Fire warrior La'rua'da 115p
9xShas'la 90p
1xShas'ui 25p
-Bonding Knife
Fire warrior La'rua'li 115p
9xShas'la 90p
1xShas'ui 25p
-Bonding Knife
Fast attack:
Piranha Quath'anuk (armed bird) 80p
-Fusion blaster
-Decoy launcher/disruption pod/targeting arrey
Piranha Sasa'naga (deadly serpent) 80p
-Fusion blaster
-Decoy launcher/disruption pod/targeting arrey
Heavy support:
Hammerhead Kar'tyr (justice) 185p
-Railgun/Smart missile system
-Multi-tracker/target lock
-Decoy launcher/disruption pod
Hammerhead Lynu (steadfast) 185p
-Railgun/Smart missile system
-Multi-tracker/target lock
-Decoy launcher/disruption pod
XV-88 La'rua'korst'la (team reaper) 245p
Shas'ui team leader 145p
-Twin-linked plasma rifles
-Shield generator
-Bonding knife/hard-wired target lock/hard-wired drone controller
-2xShield drones
Shas'ui 100p
-Twin-linked plasma rifles
-Shield generator
Semmoinen lista, melko hybridi, ja niillä taktiikoilla mennään. Palomiehet elminoivat, heavy support ja fast attack keskittyvät raskaisiin kohteisiin ja objektiiveihin (pois lukien broadit) ja suitit siivoavat ne, mitä jää jäljelle. Ehdotuksia otetaan vastaan, mutta en tee muutoksia ennen pelitestausta.
Tau 1500p, Shas'o Ar'b':n kadeeri
Tau 1500p, Shas'o Ar'b':n kadeeri
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Keijokainen
Re: Tau 1500p, Shas'o Ar'b':n kadeeri
Aika perushyvä lista.
en tosta muuttas muutaku pirahnat poies (mutta se onkin vaan mielipidekysymys)
kaikkea löytyy mukava määrä =)
en tosta muuttas muutaku pirahnat poies (mutta se onkin vaan mielipidekysymys)
kaikkea löytyy mukava määrä =)
Hyvä hybridilista, se sanottakoon.
Tosin hyväksyvän ensisilmäyksen jälkeen huomasin vähän outoja juttuja: Disruption Podit. Hammerheadeissa on Multi-trackerit ja kaikissa vehkeissä Decoy Launcherit - tästä päättelen, että meinaat harrastaa nopeaa liikkumista noilla, jolloin Disruption Podit jäävät tarpeettomiksi. Toki jos tapana on pelata planeetta Keilapallolla, voi noilla yrittää pelastaa jotain ekalla vuorolla. Muuten ovat kyllä tarpeettomia.
Toinen asia, jota ihmettelen hiukan on Pathfindereiden puute. Pathfinderit itsessään auttavat staattista tuliosastoa suuresti ja niiden Devilfish Deep Strikettäviä XV8:ja. Itse käytän Pathfindereita jopa 1000 pisteen listassani, joten 1500 pisteeseen ainakin yrittäisin ne mahduttaa. Ymmärrän tosin, että haluat ensin harjoittaa pelitestausta, mutta jos tulee takkiin niin Pathfindereista aloittaisin uuden listan rakentamisen.
Tosin hyväksyvän ensisilmäyksen jälkeen huomasin vähän outoja juttuja: Disruption Podit. Hammerheadeissa on Multi-trackerit ja kaikissa vehkeissä Decoy Launcherit - tästä päättelen, että meinaat harrastaa nopeaa liikkumista noilla, jolloin Disruption Podit jäävät tarpeettomiksi. Toki jos tapana on pelata planeetta Keilapallolla, voi noilla yrittää pelastaa jotain ekalla vuorolla. Muuten ovat kyllä tarpeettomia.
Toinen asia, jota ihmettelen hiukan on Pathfindereiden puute. Pathfinderit itsessään auttavat staattista tuliosastoa suuresti ja niiden Devilfish Deep Strikettäviä XV8:ja. Itse käytän Pathfindereita jopa 1000 pisteen listassani, joten 1500 pisteeseen ainakin yrittäisin ne mahduttaa. Ymmärrän tosin, että haluat ensin harjoittaa pelitestausta, mutta jos tulee takkiin niin Pathfindereista aloittaisin uuden listan rakentamisen.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Disruption podit ovat juurikin se ensimmäisen vuoron pelastus, 5p per tankki siitä, että kone ei kosahdakkaan siihen, että joku pääsee edes sen yhden hull-downittoman ohjuksen/lazorin/biopaskan ampumaan.Azured kirjoitti:Hyvä hybridilista, se sanottakoon.
Pathfindereitä olen pelannut siitä lähtien kun Taut aloitin (eli kun uusi kodeksi tuli ulos) ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin, mutta kokeilen nyt ilman. Isompaan listaan sitten tuleekin pathfindereitä, heti ensimmäisenä lisäyksenä.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa