Chaos Lord+Daemonic Mount
Chaos Lord+Daemonic Mount
Elikkä suunnittelin laittavani 2000 pts Khorne-armeijaani Lordin Daemonic Mountilla. Onko tässä peliteknisesti järkeä vai pelkkää pisteiden tuhlausta? Mitä varusteita Daemonic Mount Lordille kannattaa ostaa?
"Truth is the first casualty of war"
Re: Chaos Lord+Daemonic Mount
Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
Juggernaut hero liittyy sitten esim. chosen khorne ritareihin.
Toimiva esine yhdistelmä on berserker sword ja enchanted shield.
Jos saat tehtyä tällä yksiköllä rynnäkön sinne minne pitääkin (eli ei juosentele jonkun pulun perässä ympäri kenttää), niin saat heitellä oiken mukavasti noppia hyökkäämiseen.
Lordi sais tietysti jumalien tuijotuksen ja e. kilven tilalle kirouksen haarniska (+ berserker sword).
Toimiva esine yhdistelmä on berserker sword ja enchanted shield.
Jos saat tehtyä tällä yksiköllä rynnäkön sinne minne pitääkin (eli ei juosentele jonkun pulun perässä ympäri kenttää), niin saat heitellä oiken mukavasti noppia hyökkäämiseen.
Lordi sais tietysti jumalien tuijotuksen ja e. kilven tilalle kirouksen haarniska (+ berserker sword).
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Isompi Arska
ei se enää voi liittyä kun nyky edikassa ei monstereilla voi liittyä muihin yksikköihin.deggial kirjoitti:Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
Monstereilla voi, lentävillä monstereilla ei.Isompi Arska kirjoitti:ei se enää voi liittyä kun nyky edikassa ei monstereilla voi liittyä muihin yksikköihin.deggial kirjoitti:Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- The Captain
- Valvoja
Täsmennetään vielä, että lentävillä monstrous mounteilla ei voi. Jos sankari itse on lentävä monsteri (esim. demoniprinssi tai Lord of Change), se saa kyllä yksikköön littyä.jullevi kirjoitti:Monstereilla voi, lentävillä monstereilla ei.Isompi Arska kirjoitti:ei se enää voi liittyä kun nyky edikassa ei monstereilla voi liittyä muihin yksikköihin.deggial kirjoitti:Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mutta kuka peluuttaa demojea niin isoissa yksiköissä että sinne uskaltaa moisen tunkea? No ellei pelaa fluffi armeijalla tai demoliegioonalla.