"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Lord+Daemonic Mount

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Antipasta

Chaos Lord+Daemonic Mount

Viesti Kirjoittaja Antipasta »

Elikkä suunnittelin laittavani 2000 pts Khorne-armeijaani Lordin Daemonic Mountilla. Onko tässä peliteknisesti järkeä vai pelkkää pisteiden tuhlausta? Mitä varusteita Daemonic Mount Lordille kannattaa ostaa?
"Truth is the first casualty of war"
deggial

Re: Chaos Lord+Daemonic Mount

Viesti Kirjoittaja deggial »

Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
Juggernaut hero liittyy sitten esim. chosen khorne ritareihin.
Toimiva esine yhdistelmä on berserker sword ja enchanted shield.
Jos saat tehtyä tällä yksiköllä rynnäkön sinne minne pitääkin (eli ei juosentele jonkun pulun perässä ympäri kenttää), niin saat heitellä oiken mukavasti noppia hyökkäämiseen.

Lordi sais tietysti jumalien tuijotuksen ja e. kilven tilalle kirouksen haarniska (+ berserker sword).
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

deggial kirjoitti:Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
ei se enää voi liittyä kun nyky edikassa ei monstereilla voi liittyä muihin yksikköihin.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Isompi Arska kirjoitti:
deggial kirjoitti:Useasti tulee nähtyä ja myös itsekkin olen pelannut Khornen exalted championia juggernautilla.
ei se enää voi liittyä kun nyky edikassa ei monstereilla voi liittyä muihin yksikköihin.
Monstereilla voi, lentävillä monstereilla ei.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jullevi kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:
Monstereilla voi, lentävillä monstereilla ei.
Täsmennetään vielä, että lentävillä monstrous mounteilla ei voi. Jos sankari itse on lentävä monsteri (esim. demoniprinssi tai Lord of Change), se saa kyllä yksikköön littyä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Mutta kuka peluuttaa demojea niin isoissa yksiköissä että sinne uskaltaa moisen tunkea? No ellei pelaa fluffi armeijalla tai demoliegioonalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”