Itse ajattelin väreinä esim. jotakin punaista, sinistä tai violettia. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan
Jos löytyy kuvia kyseisistä figuista, olisi todella hienoa.
Punainen, sininen tai violetti kuulostaa mielestäni liian räikeältä. Ruskea/keltainen saattaisi toimia paremmin.Tacotuco kirjoitti:Olen ajatellut aloittaa Warhammeria taas uudelleen, ja ajattelin vaihtaa armeijaa. Orcs & goblins vaikuttaa juuri siltä mitä olen hakemassa. Ainoa pieni miinus on se, etten haluaisi maalata örkkejäni vihreänahkoiksi, jos vain järkevä vaihtoehto löytyy. En vielä ole ehtinyt saada käsiini figuja, joten en voi itse vielä kokeilla, mutta kysyisinkin nyt teiltä. Oletteko nähneet/maalanneet muita kuin vihreitä örkkejä? Millaisia? Mikä yleisfiilis niistä jäi, oliko vain tyhmää?
Itse ajattelin väreinä esim. jotakin punaista, sinistä tai violettia. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan
Jos löytyy kuvia kyseisistä figuista, olisi todella hienoa.

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Eeei, en ehkä punaisella maalaisi. Rikkoo vähän liikaa pelin tyyliä, rusehtavanvihreän tai muun murretun vihreän värisiä örkkejä voisin hyvinkin kuvitella juoksentelemaan pitkin Badlandseja.Society Dweller kirjoitti:Punainenkin sopisi.