Planetstrike
- Guardsniper
Planetstrike
Ihan vaan siltä varalta, että kaikki sotulaiset ei vielä ole nähnyt tätä niin laitanpa linkin...
http://belloflostsouls.blogspot.com/200 ... trike.html
Ainakin omasta mielestäni vaikuttaa aikas mielenkiintoiselta.
http://belloflostsouls.blogspot.com/200 ... trike.html
Ainakin omasta mielestäni vaikuttaa aikas mielenkiintoiselta.
Viimeksi muokannut Guardsniper, Ma 28.01.2008 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Re: Planetstrike
IMO tästä on ollut joskus keskustelua, mutta kivaltahan tuo kuulostaa 0.o
Mielenkiintoista, mielenkiintoista.
IMO tällaiset Apocalypsen tyyppiset 40k supplementit ovat parasta mitä GW tällä hetkellä tuottaa.
Myös kaikki muoviset droppodit ja lentsikat ovat erittäin tervetulleita, ja niiden soisi yleistyvän 40k pelilaudoilla kun ovat fluffista kaikille tuttuja.
Jään odottamaan ja annan GW:lle henkilökohtaisen takuun että ainakin useampi meidän peliporukasta ostaa tuon opuksen (ja siihen liittyviä hökötyksiä) heti kun ilmestyvät hyllyille.
-mv40k2
IMO tällaiset Apocalypsen tyyppiset 40k supplementit ovat parasta mitä GW tällä hetkellä tuottaa.
Myös kaikki muoviset droppodit ja lentsikat ovat erittäin tervetulleita, ja niiden soisi yleistyvän 40k pelilaudoilla kun ovat fluffista kaikille tuttuja.
Jään odottamaan ja annan GW:lle henkilökohtaisen takuun että ainakin useampi meidän peliporukasta ostaa tuon opuksen (ja siihen liittyviä hökötyksiä) heti kun ilmestyvät hyllyille.
-mv40k2
Aika kivaa itse ainakin odotan muovisia stormareita ja valkyrietä.
Live with the best, die like a rest.
Itse en tosiaankaan odota gw:n muovistormareita. Nykyisiin metallisiin olen tyytyväinen jo nyt. Ryssivät ne uudet kuitenkin jos menevät niiden ulkonäköä hirveästi muttamaan. Lentsikat ja podit muovisina on kyllä jotain sellaista mitä kannatta odottaa. Eipähän tarvi tilata sikamaiseen hintaan forgelta.
Podit. Niitä minä odotan innolla.QQ3 kirjoitti:Itse en tosiaankaan odota gw:n muovistormareita. Nykyisiin metallisiin olen tyytyväinen jo nyt. Ryssivät ne uudet kuitenkin jos menevät niiden ulkonäköä hirveästi muttamaan. Lentsikat ja podit muovisina on kyllä jotain sellaista mitä kannatta odottaa. Eipähän tarvi tilata sikamaiseen hintaan forgelta.
Sillä perusteella voisin itsekin IG :t aloittaa. Eli Stormarit Rulez!maths kirjoitti:Aika kivaa itse ainakin odotan muovisia stormareita ja valkyrietä.
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
-
DrPullasorsa
Muoviset ST:t kuullostavat loistavalta. Metalliset on ok, mutta muovi on aina omaa luokkaansa.
Näitä sattuu...
Muovisissa on usein vähemmän yksityiskohtia kuin metallisissa. Onneksi itselläni on jo niin paljon metallistormareita ettei tarvitse muovisia ostella.Pullasorsa kirjoitti:Muoviset ST:t kuullostavat loistavalta. Metalliset on ok, mutta muovi on aina omaa luokkaansa.
-
DrPullasorsa
Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
Näitä sattuu...
Olen laiska, enkä jaksa konvertoida figujani joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ihan hyvinhän se stuffi ja bitsit metalliinkin tarttuu.Pullasorsa kirjoitti:Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
- Guardsniper
Jännä juttu. Juuri tuosta syystä moni tykkää muovi figuista enemmän kuin metallisista. Saa meinaa irti enemmän eri asentoja vähemmällä vaivalla, toisin kuin metallifiguista (jos siis verrataan esim. metallisia cadialaisia muovisiin cadialaisiin).QQ3 kirjoitti:Olen laiska, enkä jaksa konvertoida figujani...Pullasorsa kirjoitti:Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Mä olen itse ainakin ihan tyytyväinen stormareiden asentoihin, joten en niitä konvertoi. Metallia on vaan mun mielestä niin paljon mukavampaa käsitellä kaikin tavoin.Guardsniper kirjoitti: Jännä juttu. Juuri tuosta syystä moni tykkää muovi figuista enemmän kuin metallisista. Saa meinaa irti enemmän eri asentoja vähemmällä vaivalla, toisin kuin metallifiguista (jos siis verrataan esim. metallisia cadialaisia muovisiin cadialaisiin).
Tottahan me tiedämme, että vain metallista voi tehdä oikeita figuja. Muovi on vain halpaa korviketta. Tämähän ei ole mikään mielipidekysymys, vaan ultimaattinen faktatieto, niinkuin vaikka se, että maa kiertää aurinkoa.
Ei tästä varmaan tämän enempää.
Sitten siihen asiaan. Odotan itsekin mielenkiinnolla kunnollisia ilmasotasääntöjä 40k:n. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu, että voi ilman apocciakin pelata. Vähän kuitenkin pelkään, että tuossa on taas se 5 sivua tekstiä ja loput kuvia. Viimeaikojen julkaisuissa on vähän ollut sitä vikaa mielestäni. Itse uutta säännöstöä, joka vaikuttaa pelaamiseen on vain se pari sivua ja loput täytettä. Asenteeni on siis odottava, mutta hieman pessimistinen. Olisi se kyllä jo korkea aika ne drop poditkin jo tehdä konkreettisiksi myytäviksi kamppeiksi, kun ne ovat olleet olemassa jo kohta parikymmentä vuotta paperilla.
Sitten siihen asiaan. Odotan itsekin mielenkiinnolla kunnollisia ilmasotasääntöjä 40k:n. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu, että voi ilman apocciakin pelata. Vähän kuitenkin pelkään, että tuossa on taas se 5 sivua tekstiä ja loput kuvia. Viimeaikojen julkaisuissa on vähän ollut sitä vikaa mielestäni. Itse uutta säännöstöä, joka vaikuttaa pelaamiseen on vain se pari sivua ja loput täytettä. Asenteeni on siis odottava, mutta hieman pessimistinen. Olisi se kyllä jo korkea aika ne drop poditkin jo tehdä konkreettisiksi myytäviksi kamppeiksi, kun ne ovat olleet olemassa jo kohta parikymmentä vuotta paperilla.
Luumumehu on soturien juomaa
[quote="Huru-ukko"]Odotan itsekin mielenkiinnolla kunnollisia ilmasotasääntöjä 40k:n. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu, että voi ilman apocciakin pelata. [quote]
Uudet ilmasäännöt?
Uudet ilmasäännöt?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai eikö se ollut koko kirjan idea? Niinkuin apocissa VDR 
Luumumehu on soturien juomaa
Olisi mukava saada uudet ilmasäännöt apocin mukan tulleet eivät oikein sovellu koiratappeluun. Tuot oman lentokoneesi kentälle tiputat pommit vihollisen vuoro, tuo omansa ampuu sinun koneesi alas. Aika tylsää.
Live with the best, die like a rest.
- Finlandiaperkele
Pistetäämpä eloa tähänkin threadiin, elikkäs kun edellisestä iestistä oon kulunut yli vuosi niin on hyvä laittaa tämä kansi näkyville
- Khorne Marien
Mitäh, onko tuo salamanderien capteeni He'stan?Covenant kirjoitti:Pistetäämpä eloa tähänkin threadiin, elikkäs kun edellisestä iestistä oon kulunut yli vuosi niin on hyvä laittaa tämä kansi näkyville
Edit: OHO, olihan se se. Hieno figu. =)
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 08.04.2009 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- 'Neljäviitonen
He'stanihan se. Lukee siinä vieressä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Kunpa kaatin coodekin kansi olisi ollut samanlaista taidetta. Tulee tippa silmää kun on niin hieno. Voisinpa myös tehdä maastoa sitä varten.
Planetstrike, tulee ainakin itselleni ostoon. Kumpa örkeille tulisi jotain kivaa.
Planetstrike, tulee ainakin itselleni ostoon. Kumpa örkeille tulisi jotain kivaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...