Tottakai meilläkin peliporukassa tulee sääntö kiistoja(aika useasti), siin vaiheessa luetaan sääntökirjasta kohta porukassa. jos ongelmaa ei saada ratkottua niin heitetään D6:sta ja katotaan miten käy.
Jos tosiaan vastaani tulis pelaaja jolla on lähes kentän pituinen letkukaula dragonilla niin mä rikkoisin mallin kaulan ja sanoisin että " Huijaamalla et pitkälle selviä" ja lähtisin pelipöydästä ja jos olis turnaus tilanne menisin sanomaan että vastustaja huijaa ja lopettaisin pelaamiset siihen.
Jos huijaisin siis todella törkesti niin kyl mulle tulis niin paha olo että haluaisin jotenkin hyvittää teon. Olen hyväsydänminen luonteeltani ja etenkin jos vastustaja on mua nuorempi ja ehkä kokematon niin kyllä annan hiukan tukeakin ja neuvonkin.(Lahden fanaticissa oli yksi poika joka tuli vastaan ja kyllä annoin neuvoja pelaamiseen. sääli vain että kaverilla oli huono noppa tuuri).
Huijaaminen on sikamaista ja en ite aio mennä sille linjalle.
Mä oon tampereen turnauksessa saanu vastaan 2 heppua jotka pelas mua vastaan oikein hampaat irvessä ja verenjanoisina. Ihmettelin että mikä kaveria vaivaa. Kyllä siinä oli muutkin ihmeessään kun kaveri oli aggressiivinen (Puhun juuri siitä henkilöstä jol oli musta cowboy hattu, iso nahka takki ja mustat pitkät hiukset). Mä ajattelin pelin jälkeen että " ei edes orivedellä ole noin aggressiivista pelaajaa...".
Kaikkein pahiten mua huijas ropeconissa Kälviäinen. Kun pelasin Liskomiehiä vastaan niin tokavikalla vuorolla mul oli suora linja slannin guardian uniittiin tosin välissä oli yksinäinen skinkki shamaani. Päätin chargeta sen kimppuun ja ajaa sen yli jotta pääsisin saurus unitin kimppuun kylkeen niin , tämäpä herra väitti että mun ritari blokkini muka wheelaa skinkkiin joka on single model.Ja näin väitti muistaakseni tuomarikin. okei. tuli turpaan tuon takii ja katoin erratan ja siel oli että single modellit kääntyy chargeejaa kohti, ei päin vastoin.olin kotona täysin raivona...
"En ole katkera mutta kuitenkin..."