Barduk's WAAAGH! 1500 p (Badmoons) EDIT: 24.2
- The fanatic
Re: Barduk's WAAAGH! 1500 p (Badmoons) EDIT: 24.2
Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
- P. Ruuhijärvi
Voithan sinä pitää niitä puskassa piilossa, mutta tehokkuus laskee huomattavasti. Itse jättäisin PTV:n Rokkitbuggyille. Twinked Rokkitit ovat ainoa syy, miksi bugeilla pelailen.The fanatic kirjoitti:Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
- The fanatic
Btw aika munatonta että tankinposauttelijat eivät saa trukkia alleen, nyt kyllä vaikuttaa listaan aika huomattavasti. Nehän kuolevat heti jalan, eivätkä kerkeä klosikseen! Oh my god why!!!DakkaDakka kirjoitti:Voithan sinä pitää niitä puskassa piilossa, mutta tehokkuus laskee huomattavasti. Itse jättäisin PTV:n Rokkitbuggyille. Twinked Rokkitit ovat ainoa syy, miksi bugeilla pelailen.The fanatic kirjoitti:Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
- P. Ruuhijärvi
Noh...eihän sitä kukaan kiellä laittamasta niitä trukkiin. Kyllähän marinekessulle voi pistää lasson, kun kukaan/missään ei kiell(etä)ä. Ja vanhan kunnon WYSIWYG on WYSIWYG vasta turnauksissa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()