"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Barduk's WAAAGH! 1500 p (Badmoons) EDIT: 24.2

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
The fanatic

Re: Barduk's WAAAGH! 1500 p (Badmoons) EDIT: 24.2

Viesti Kirjoittaja The fanatic »

Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

The fanatic kirjoitti:Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
Voithan sinä pitää niitä puskassa piilossa, mutta tehokkuus laskee huomattavasti. Itse jättäisin PTV:n Rokkitbuggyille. Twinked Rokkitit ovat ainoa syy, miksi bugeilla pelailen.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
The fanatic

Viesti Kirjoittaja The fanatic »

DakkaDakka kirjoitti:
The fanatic kirjoitti:Pistänkös mä bustat sitten pelikentälle ilman rekeä, ei riitä HS choicet, vai mitä teen?
Voithan sinä pitää niitä puskassa piilossa, mutta tehokkuus laskee huomattavasti. Itse jättäisin PTV:n Rokkitbuggyille. Twinked Rokkitit ovat ainoa syy, miksi bugeilla pelailen.
Btw aika munatonta että tankinposauttelijat eivät saa trukkia alleen, nyt kyllä vaikuttaa listaan aika huomattavasti. Nehän kuolevat heti jalan, eivätkä kerkeä klosikseen! Oh my god why!!!
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Noh...eihän sitä kukaan kiellä laittamasta niitä trukkiin. Kyllähän marinekessulle voi pistää lasson, kun kukaan/missään ei kiell(etä)ä. Ja vanhan kunnon WYSIWYG on WYSIWYG vasta turnauksissa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”