"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lucius Kharn & Typhus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Yarkias

Re: Lucius Kharn & Typhus

Viesti Kirjoittaja Yarkias »

Mugler kirjoitti:
Kurimus kirjoitti:
Mugler kirjoitti:[Ok.
Mutta eikös lentävä lordi olis vieläkin parempisiis hyökkinen määrässä, olin laskevani että se sais 6-7 hyökkäystä per vuoro.
S4 hyökkäyksiä, ja mahdollisuus on että se ei lyö ollenkaan ja ottaa vielä Woundin siitä hyvästä. Lord on Siis olin laskenut siihen lordin normi isku määrän eli 3 ja mark of khorne 1 ja sen jonka se saa clawsta 1 ja lähis hyökkiin menon eli 1. Oho siitä tuli 5-6.
Ei se sitä woundia ota ilman sitä demonimiekkaa, ja jos sillä se on niin se saa perus 3, mark of Khornen 1, charge 1 ja Khornen demononweaponin 2d6 eli n. 17 hyökkäystä maksimissaan
Tietyntyyppisten sotilaallisten ajattelijoiden parissa on kauan ylläpidetty perinnettä, jonka mukaan valtavat miestappiot ovat tärkein asia sodassa. Lisäbonusta saa siitä, jos ne ovat vastapuolella.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Selvennäs nyt Mugler vähän mitä oikein tarkoitat, ja korjaa quotesi niin ymmärtää helpommalla. Jos nyt oikein tulkitsin, tarkoitat Lordia siivillä, Khornen merkillä ja Lightning Claweilla? Tällä siis tosiaan olisi se 5 hyökkäystä ja 6 chargessa. Mutta edelleenkin ne ovat S4 hyökkäyksiä, eikä sillä edelleenkään paljon juhlita vaikka saat rerollit woundauksiin. Ja tämä lysti maksaa 150p. Samaan hintaan saat lentävän prinssin joka lyö kerran vähemmän, mutta kovempaa, ja saa kaikkia jänniä Psychic Powereita (esim LoS, Warptime) jotka tekevät siitä vielä paljon kovemman. Lordi nyt ei yksinkertaisesti pärjää vertailussa. Se on valitettava tosiasia.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Mugler

Viesti Kirjoittaja Mugler »

Kurimus kirjoitti:Selvennäs nyt Mugler vähän mitä oikein tarkoitat, ja korjaa quotesi niin ymmärtää helpommalla. Jos nyt oikein tulkitsin, tarkoitat Lordia siivillä, Khornen merkillä ja Lightning Claweilla? Tällä siis tosiaan olisi se 5 hyökkäystä ja 6 chargessa. Mutta edelleenkin ne ovat S4 hyökkäyksiä, eikä sillä edelleenkään paljon juhlita vaikka saat rerollit woundauksiin. Ja tämä lysti maksaa 150p. Samaan hintaan saat lentävän prinssin joka lyö kerran vähemmän, mutta kovempaa, ja saa kaikkia jänniä Psychic Powereita (esim LoS, Warptime) jotka tekevät siitä vielä paljon kovemman. Lordi nyt ei yksinkertaisesti pärjää vertailussa. Se on valitettava tosiasia.
Ihan oikein olet ajatellut hyvä kun vähän korjasit tuota minun viestiäni.
Pitää sitten repiä joskakin siivet, mutta mistä ?
Ne petturi marsut menivät kaaoksen puolelle.
Necronit ovat tulossa sotaan.
Steropes

Viesti Kirjoittaja Steropes »

Itse olen ainakin miettinyt, että vois hommata Lord of Change modellin ja ottaa siitä pään siivet ja kätöset. Paljon Tzeentchinpi kuin gw massa prinssi. Muita paikkoja, joista siivet, ois hive tyrantilta, bloodthirsteriltä tai tehdä itse greenstuffista jonkin näköiset palikat rinssille selkään.

Topiciin liittyen, itse ottaisin kyllä Ahrimanin, jos pitäisi kaaoksen spessuista valita, koska armeijani koostuu enimmikseen Tuhka pälleistä. Normaalisti tulee ulkoilutettua kylläkin Sorkkua kiekolla, warp timellä ja wind of c:lla/bolt of Changella raptori ryhmän turvassa luonollisesti. (Kyllästyin nakkelemaan onnistuneita saveja kuutta invua/vuoro insta killaavia aseita vastaan.) Sitten vaan nopeasti lähikseen pilkkomaan neljästä viiteen mariinia/kaartilaista/grey knightiä/bansheeta/etc. per vuoro. (oma tai vastustajan)
Viral Infection

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Lisä kysymys: Onko Typhuksella enää armeija rajoitetta (esim. Plaguet) Kun Codexissa ei lue mitään?
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

lue näkymätöntä tekstiä (eli polta codex)

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Jos ei lue mitään rajoitetta niin ei ole mitään rajoitetta (paitsi fluffillinen, joka taas ei vaikuta peliteknisesti mitenkään).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”