Gorbad Ironclaw

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Poistuja

Gorbad Ironclaw

Viesti Kirjoittaja Poistuja »

Pikkuveljeni, joka keräilee örkkejä, ei ole maan paras maalari. Örkeillä on joitakin hienoja figuja, ja mielelläni auttelen niiden maalaamisessa kun itselläni ei ole tekemistä. Tässä on mitä tuli tuloksena kun pikkuveljeni pyysi minua maalaamaan Gorbad Ironclaw-figunsa, joka on älyttömän siistin näköinen miniatyyri...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Nyt pitäisi vain keksiä miten minä raaskin antaa tämän takaisin pikkuveljelle...
klassikko

Re: Gorbad Ironclaw

Viesti Kirjoittaja klassikko »

Ihan nätti se on juu, mutta yksi asia jäi vaivaamaan pahasti: Base. Kannattaa laittaa siihen jtn. hiekkaa ja maalata se ja sitten jtn ruohoa niin johan yleisilme paranee ;D
.
Poistuja

Kuvien ottamisen aikaan maastontekopakkini oli kymmenen kilometrin päässä. Siinä pitäisi olla ruohoa kohtapuoliin.
Poistuja

Hieman paremmin valaistuja kuvia. Ruohoa istutettu.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
http://i162.photobucket.com/albums/t252 ... bad010.jpg
Elf-Dwarf

Viesti Kirjoittaja Elf-Dwarf »

Miten sait siitänoin tumman?
Maalasin itsekin Gorbadin n. viikko sitten ja yritin tehdä siitä oikein tummaa inkkasin ja vaikka mitä mutta ei tullu.
Hieno!
Gamesworkshop.com, sinne ne warhammeristit menneet on... ;D
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Aika hyvä, yleisilme parani huomattavasti basen myötä!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Vallatenkin tyylikäs. Tuossa on semmoinen rujo fiilis, joka sopii tähän nimenomaiseen figuun erittäin hyvin.

Nuo selkätapit/keihäät ovat jotenkin erikoisen oloiset - haitko tarkoituksella jonkinlaista jäätävän maagista tyyliä niihin, vai tekeekö kuva tepposet? Kuitenkin ehkäpä heikoimmaksi tässä figussa jää minusta tuo kilpi. Siinä kun on kovasti kaikkea sälpettä, niin itse puuosat olisi ehkäpä kannattanut rauhoittaa, eli tasaisemmin, ilman noita punaisia osia ja vähemmällä kontrastilla. Muuten figussa on kyllä runsaasti näppäriä yksityiskohtia, jotka luovat tunnelmaan ,kuten nuo laskelmat tuossa leukasuojassa tai vaikkapa tuo freehand tuossa possun kypärässä. Uskon kyllä, että pikkuveli on ikityytyväinen :)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Hienoa hienoa. Väittäisin nähneeni vähän drybrushia, joka ei ole ollenkaan paha, itse kun vaan en ollenkaan tykkää drybrushauksest. Pelikentällä drybrushi näyttää hyvältä, mutta usein kuvatessa hieman suttuselta. Figu on todella komea, joten voit olla ylpeä, ja niin voi varmasti olla pikkuveljesikin.
Poistuja

Jäätävä maagisuus selkätapeissa johtuu yksinomaan valaistuksesta... Ovat vanhan puun harmaat oikeasti.

No juu, kilpi voisi olla hillitympi... mutta ehdin jo heittää lakat tuohon figuun joten en kyllä enää sitä muuttele...
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Hieno mutta mun mielest ehkä vähän sais olla punasta enemmän. muuten tää o loisto suoritus :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”