"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Lordseja, rahastuksena

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chrono

Night Lordseja, rahastuksena

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Joo, eli nää on tehty tilaus työnä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kommentoida saa vapaasti :) Niit ei voi enää muuttaa :wink:
Moips
Hope is a serum that never heals
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

Paljo maalauttamiin makso?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Varmaan aika jumalattomasti koska oon kuullu että joku makso 40egee yhest ukost!!!
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

sikasiistejä mutta siinä meni rahat uskottavasti... hintahan riippuu ukosta mutta... huhhuh...
niih.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

LAndE kirjoitti:Varmaan aika jumalattomasti koska oon kuullu että joku makso 40egee yhest ukost!!!
Eikös se Migsun (tai jonku) yks figu ollu sen jotain $500 vai $150 dollaria (=euroa) ebayssä? Et nyt joku 40 euroo on aika naurettava summa aivan törkeen hyvästä työstä.

Ja törkeen siistejä on nuo Yö Lortotkin. Oblist ja raptoreist tykkään erityisesti.

Jatka samaan malliin! :D (<- se MSN keskustelu sillon.. ;) )
Chrono

Muistaakseni Migs myi toin EC ja sen special ed BT marshalin about 150€ kpl, mutta niistä figuista saa about 75€ maalamattomana, ne on silleen special ediotionina hiukan arvokkaampia. Hintoja en nyt rupea paljoastamaan, mutta näiden maalaaminen maksaa uudet ukot ihan kelvollisesti. Kallein figu mitä oon nähny oli toi Jen Haleyn breetonnialainen heppa tyttö, jtn yli 1000$ siitä irtos.. :)
Moips
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

johan oli hienoja
kateeks käy
Northen

Re: Night Lordseja, rahastuksena

Viesti Kirjoittaja Northen »

Joo, hyvän näköst. Ite en oo koskaan oiken pitäny noista salamoista, mut etpä ollu sinä joka keksi night lordsien scemen.
Toi raptor champion näyttää tosi hyvältä.

Saisko noista squadeista vähn lisää/lähempää kuvia?
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
chimp

Viesti Kirjoittaja chimp »

excellent!
hyvää jälkeä näytit taas kerran taitosi...
mielestäni kuitenkin tuon sorcererin ja raptorin kaavut jäivät mielestäni hieman lattean värisiksi, liian ruskeita(vai tekeekö tuo valaistus sen? :? )
Ack Chee Oop! -from anxious ape to charging chimp
Chrono

En minäkään ole liian innostunu noista salamoista(salamista :D), mutta pari piti laitta ihan schemen takia. Squadeis ei ole ku yhellä tai kahelle salamat. Lähikuvat olivat vähän huonoja, ja ukot ei oo mulla enää, joten voipi olla vähän vaikeeta...
Moips
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Noi on iha hullun hienoja ! Itekki ku sais tuommosii... Toi värischeme sopii noille :wink:
Colonel Mullen

Viesti Kirjoittaja Colonel Mullen »

Kai sä pistit tyypin ees maksaa kunnolla, kun noin tasokkai ukkoi pistät jakoon? Pleikkari pelei...? :D
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Chronophague kirjoitti:Muistaakseni Migs myi toin EC ja sen special ed BT marshalin about 150€ kpl, mutta niistä figuista saa about 75€ maalamattomana, ne on silleen special ediotionina hiukan arvokkaampia. Hintoja en nyt rupea paljoastamaan, mutta näiden maalaaminen maksaa uudet ukot ihan kelvollisesti. Kallein figu mitä oon nähny oli toi Jen Haleyn breetonnialainen heppa tyttö, jtn yli 1000$ siitä irtos.. :)
Moips
Joo, 150egee,mutta ei toki maalauksesta,vaan harvinaisesta figusta. Mä maalasin sen 2 tunnissa silloin! LOL

Jen Haley ansaitsee rahansa!! Se sutii niitä figuja niin kauan,että taidan päästä samoille rahoille tunti palkoissa.
☠️
migsula

Hienoa jälkeä!! Ei mitään super erikoista sun taidoilla,mutta siistiä,jämptiä jälkeä jossa silmä lepää.
Mulle parasta maalaus hommissa on saada kommenttia asiakkaalta joka on tyytyväinen, sitä on varmasti luvassa sulle noista!!
☠️
Chrono

Kitti :D . Positiivista kommenttia tullu ostajalta. Se ei halunnu mitään ylimäärästä conffausta jne niihi ukkoihi. Sinänsä ymmärrettävää.. Kuis sulla, ollu vähän hiljasta viime aikoina taas. Obleja odotellaan :D
Moips
migsula

Chronophague kirjoitti:Kitti :D . Obleja odotellaan :D
Moips
Mä oon ollu todella busy koulussa, ja maalaus aika on menny Demon Huntereiden nysväykseen. Niille en varmaan haluu netti esiintymistä ihan vielä vähän aikaan. Saattaapi olla,että haluun ne kesällä ropeconiin maalauskisaan,ku ne on ekat figut jotka mä aion kaikki maalata niin hyvin ku voin! Netti kuvat vesittäis wow effektin aika lailla ku kaikki ois jo nähny ne.(listassa on joku 25 figua :lol)

Obliterattorit on aika lailla valmiit,muttei ehkä viel täl viikol.
☠️
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Isompia kuvia mutta muuten ihan sika komeita
Behold the glory of my vermin horde
Chrono

Mä oon ollu todella busy koulussa, ja maalaus aika on menny Demon Huntereiden nysväykseen. Niille en varmaan haluu netti esiintymistä ihan vielä vähän aikaan. Saattaapi olla,että haluun ne kesällä ropeconiin maalauskisaan,ku ne on ekat figut jotka mä aion kaikki maalata niin hyvin ku voin! Netti kuvat vesittäis wow effektin aika lailla ku kaikki ois jo nähny ne.(listassa on joku 25 figua :lol)
Joo. luin just et GDhen saa ilmotta figun joka ei ole ollu GDssä ennen, muissa kisoissa saa näköjään olla ollut. Joten multa varmaan tulee pari GD projektia sinne Ropeen kans, plus IW varmaan sinne maalaus skabaan kans :) Eiköhän ole Finnish Inquisitionin aika rock da house GDs? :D
Moips
migsula

Sä siis ajattelit lähtee??

Mä luulen,että en lähe vielä tänä vuonna GDhen(ainaski täl hetkel). Oon kehittyny viime aikoina paljon, ja ehkä äärimmäisen hyvällä tsägällä vois sijoittua jossain vähemmän kovassa categoriassa,mutta ois se silti vahinko sijoitus :)
Todennäkösesti rahaaki ois hyvä säästää muihin matkoihin.

Mulla on kyllä yks aika hurja projekti mielessä open competitioniin,jolla vois väläyttää, mutta sen erm... raahaaminen englantiin oiski eri juttu.
☠️
Chrono

Toistaseksi ainakin suunnitelmana on lähteä käymään GDs. Voi vielä vaihtua, olosuhteista riippuen. Kai se GDs sijoituminen on aika pitkälle tsägä meininkiä siin loppu päässä. On aika monta kertaa huopnompikin valittu. Joskus kyl on niitä Ei mitään saumaa tilanteita, mitä nyt on WDs ja muualta nähny... Kattoo miten käy. Hommat etenee, iteki kehittyny jonkin verran ku tota NMM rupes kokeileen..
:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”