Kommentoida saa vapaasti
Moips

Eikös se Migsun (tai jonku) yks figu ollu sen jotain $500 vai $150 dollaria (=euroa) ebayssä? Et nyt joku 40 euroo on aika naurettava summa aivan törkeen hyvästä työstä.LAndE kirjoitti:Varmaan aika jumalattomasti koska oon kuullu että joku makso 40egee yhest ukost!!!
Joo, 150egee,mutta ei toki maalauksesta,vaan harvinaisesta figusta. Mä maalasin sen 2 tunnissa silloin! LOLChronophague kirjoitti:Muistaakseni Migs myi toin EC ja sen special ed BT marshalin about 150€ kpl, mutta niistä figuista saa about 75€ maalamattomana, ne on silleen special ediotionina hiukan arvokkaampia. Hintoja en nyt rupea paljoastamaan, mutta näiden maalaaminen maksaa uudet ukot ihan kelvollisesti. Kallein figu mitä oon nähny oli toi Jen Haleyn breetonnialainen heppa tyttö, jtn yli 1000$ siitä irtos..
Moips
Mä oon ollu todella busy koulussa, ja maalaus aika on menny Demon Huntereiden nysväykseen. Niille en varmaan haluu netti esiintymistä ihan vielä vähän aikaan. Saattaapi olla,että haluun ne kesällä ropeconiin maalauskisaan,ku ne on ekat figut jotka mä aion kaikki maalata niin hyvin ku voin! Netti kuvat vesittäis wow effektin aika lailla ku kaikki ois jo nähny ne.(listassa on joku 25 figua :lol)Chronophague kirjoitti:Kitti. Obleja odotellaan
Moips
Joo. luin just et GDhen saa ilmotta figun joka ei ole ollu GDssä ennen, muissa kisoissa saa näköjään olla ollut. Joten multa varmaan tulee pari GD projektia sinne Ropeen kans, plus IW varmaan sinne maalaus skabaan kans
Mä oon ollu todella busy koulussa, ja maalaus aika on menny Demon Huntereiden nysväykseen. Niille en varmaan haluu netti esiintymistä ihan vielä vähän aikaan. Saattaapi olla,että haluun ne kesällä ropeconiin maalauskisaan,ku ne on ekat figut jotka mä aion kaikki maalata niin hyvin ku voin! Netti kuvat vesittäis wow effektin aika lailla ku kaikki ois jo nähny ne.(listassa on joku 25 figua :lol)