"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Brettejä 750 pointzii

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
banzgo

Brettejä 750 pointzii

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Eli minäkin aloitan Faban. Turun turnaukseen ollaan menossa ja lista näyttää tässä vaiheessä tältä:

Paladiini
-horse, lance, Eshield
88

8 KotR
- FC
216

8 Errant
- Errantry banner, FC
199

3 Pegasus ritaria
- muusikko
175

10 Maanpoikaa jousilla
60

Total 748.

Että silleen kompatkaa vapaasti, kunhan ette hauku ekaa listaa maanrakoon.
attor

Re: Brettejä 750 pointzii

Viesti Kirjoittaja attor »

Heh, oma lista on abaut sama tuonne turnaukseen muuten mutta errantit on realmeja ja bowmanit skirmaa.

Palan itse aattelin toolaa varmaan tyylin grail + eshield + virtue of discipline(vai mikä se 15 pisteen härveli oli mistä vastustaja ei saa outnumberia). Tuolla voi sitten yksin rikkoa jotain dryadei jne.

Mutta joo bretit on hyvä valinta tollaiseen turnaukseen.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

attor kirjoitti:Heh, oma lista on abaut sama tuonne turnaukseen muuten mutta errantit on realmeja ja bowmanit skirmaa.

Palan itse aattelin toolaa varmaan tyylin grail + eshield + virtue of discipline(vai mikä se 15 pisteen härveli oli mistä vastustaja ei saa outnumberia). Tuolla voi sitten yksin rikkoa jotain dryadei jne.

Mutta joo bretit on hyvä valinta tollaiseen turnaukseen.
lol, mulla on samanlainen lista sinne ku sulla. Ehkä pitäis ottaa joku muu kun bretit sinne.

Kyl toi lista näyttää ihan toimivalta kun sieltä löytyy pegasus knightejä. Ei siinä oikeen muuta tarvii edes.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Niin eipä niistä varmaan kauhean erilaisia tähän pistemäärään saa. Kiitos palautteesta, lisää saa antaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”