Eli minäkin aloitan Faban. Turun turnaukseen ollaan menossa ja lista näyttää tässä vaiheessä tältä:
Paladiini
-horse, lance, Eshield
88
8 KotR
- FC
216
8 Errant
- Errantry banner, FC
199
3 Pegasus ritaria
- muusikko
175
10 Maanpoikaa jousilla
60
Total 748.
Että silleen kompatkaa vapaasti, kunhan ette hauku ekaa listaa maanrakoon.
Brettejä 750 pointzii
Re: Brettejä 750 pointzii
Heh, oma lista on abaut sama tuonne turnaukseen muuten mutta errantit on realmeja ja bowmanit skirmaa.
Palan itse aattelin toolaa varmaan tyylin grail + eshield + virtue of discipline(vai mikä se 15 pisteen härveli oli mistä vastustaja ei saa outnumberia). Tuolla voi sitten yksin rikkoa jotain dryadei jne.
Mutta joo bretit on hyvä valinta tollaiseen turnaukseen.
Palan itse aattelin toolaa varmaan tyylin grail + eshield + virtue of discipline(vai mikä se 15 pisteen härveli oli mistä vastustaja ei saa outnumberia). Tuolla voi sitten yksin rikkoa jotain dryadei jne.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
lol, mulla on samanlainen lista sinne ku sulla. Ehkä pitäis ottaa joku muu kun bretit sinne.attor kirjoitti:Heh, oma lista on abaut sama tuonne turnaukseen muuten mutta errantit on realmeja ja bowmanit skirmaa.
Kyl toi lista näyttää ihan toimivalta kun sieltä löytyy pegasus knightejä. Ei siinä oikeen muuta tarvii edes.
Niin eipä niistä varmaan kauhean erilaisia tähän pistemäärään saa. Kiitos palautteesta, lisää saa antaa.