"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"...Fly away now..." Wampyyrit 2K

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
MakeH

Re: "...Fly away now..." Wampyyrit 2K

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Ihmetyttää silti tää VC-vastaisuus.
joku on vissiin ymmärtänyt asian hiukan väärin. Ei kyse ole vc vastaisuudesta, vaan siitä, että gw myy asiakkailleen keskeneräisen tuotteen. Ei minulla mitään vc:tä vastaan armeijana ole.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

MakeH kirjoitti:joku on vissiin ymmärtänyt asian hiukan väärin. Ei kyse ole vc vastaisuudesta, vaan siitä, että gw myy asiakkailleen keskeneräisen tuotteen. Ei minulla mitään vc:tä vastaan armeijana ole.
Ja se joku oot sä. Tarkotin tietysti VC-vastaisuudella nimenomaan kirjaan kohdistunutta kritiikkiä. Mä en siis kuvittele, että Sotavasarassa olis meneillään mikään joukkoviha epäkuolleita, ja erityisesti Vampyyreitä kohtaan.

Edit: Jotkut tääl tuntuu joko ottavan mut liian vakavasti. Tai sit vaan tykätään konflikteista, ja vedetään toi "VC-vastaisuus" -heitto täysin pois kontekstistaan. En jaksais selventää enää, ku alkuperäisessä viestissä lukee jo kaikki olennainen. Mul ei oo enää kivaa, lähden siis pois...
....
....
...Ai nii, ja siitä listasta vielä. Ihan kova, paitsi Shadow Warrioreita vastaan.
Viimeksi muokannut ErrSol, To 20.03.2008 22:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Witch-king kirjoitti:
MakeH kirjoitti:joku on vissiin ymmärtänyt asian hiukan väärin. Ei kyse ole vc vastaisuudesta, vaan siitä, että gw myy asiakkailleen keskeneräisen tuotteen. Ei minulla mitään vc:tä vastaan armeijana ole.
Ja se joku oot sä. Tarkotin tietysti VC-vastaisuudella nimenomaan kirjaan kohdistunutta kritiikkiä. Mä en siis kuvittele, että Sotavasarassa olis meneillään mikään joukkoviha epäkuolleita, ja erityisesti Vampyyreitä kohtaan.
Eiköhän täysjärkiset ihmiset huomaa kirjassa olevat virheet/epäselvyydet?

Tutustu vaikka tähän threadiin: http://www.vampirecounts.net/showthread.php?tid=1030 - missä nimenomaan VC-pelaajat ovat kaivaneet esiin kirjasta löytyvät omituisuudet. Eikä VC-kirjaa koskeva kritiikki ole VC-vastaisuutta. Se on korkeintaan sitä, että todetaan missä kohtaa on sohellettu vähän sinnepäin sen sijaan, että oltais tehty se kirja huolella.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”