fanaatikot ryhmään?
fanaatikot ryhmään?
mulla on bfsp night goblinit, joten, miten sijoitan kolme fanaatikkoa, kun on kolme n goblin ryhmää(2 speareilla ja 1 jousilla, keihäät konfaan tarvittaessa hand weaponeiksi) (armejassa on muitakin, muttei enempää n gobboja)
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Re: fanaatikot ryhmään?
Yksi per ryhmä tai sitten pelkästään jousimiehiin ja 50 pisteellä jotakin hauskempaa.nkv kirjoitti:mulla on bfsp night goblinit, joten, miten sijoitan kolme fanaatikkoa, kun on kolme n goblin ryhmää(2 speareilla ja 1 jousilla, keihäät konfaan tarvittaessa hand weaponeiksi) (armejassa on muitakin, muttei enempää n gobboja)
Oma-aloitteisuutta.
Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Koskas ihmiset on tuoneet jotain kovaa ngobbojen lähelle ennen kuin niiden viereen on tuotu joku halpa kaveri? Ei yhteen blokkiin kannata änkeä paljoa vaan vähän ja useaan. Eli sijoita ne fanat juuri kuten Sticced sanoi, mutta jouskareihin en laittaisi yhtä enempää. Tulee vähän liian kalliiksi yksikkö silloin tehoonsa nähden.era_mur kirjoitti:Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Eorl Nuori
Minä en ainakaan koskaan muista niitä ajoissa :). Harmittaa kun olen 3 kertaa putkeen rynninyt IC-ritareillani fanaatikkoja kuskaavaan ryhmään ja kaikki 5 knightia ja Capu kuoli :D.El Capitan kirjoitti:Koskas ihmiset on tuoneet jotain kovaa ngobbojen lähelle ennen kuin niiden viereen on tuotu joku halpa kaveri?era_mur kirjoitti:Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.