2 Gianttia on melko ovela veto. Itselläni ne kerran kuolivat 2K pelissä ekalla vuorolla, mutta hyvällä tuurilla olen ne myös meleeseen saanut. 1K pelissäkin olen saanut sen dwarf gunlinea vastaan meleeseen, mikä on sellaista munkitusta että huhhuh...
Eli mikäli vain haluat, ota giant kentälle. Ei sitä aina pidä voittaa :P
Giant ja pumppukärryt
Re: Giant ja pumppukärryt
Hoi testasin viime pelissä tuota Gian ja pumppukärryt comboa Bretonnia vastaan. Käytin comboa siten että ensimmäinen pumppu kärry juoksi bretonnia knighttien eteen ja toinen jäi taakse. Gian jäi kaikkien pumppukärryjen taakse. Sitten Bretonnia knightit tuhosivat molemmat pumppukärryt, mutta tällä tavoin pääsin hyökkämään Giantill ja tuhosin koko unitin!!! Pumppukärryjä voi mukavasti käyttää blockkeina, jotta joku toinen unitti pääsee hyökkämään.
-
Squidhunter
Noniin... mukava kuulla. :) Juuri tuollaista taktiikkaa olen tässä itsekin pyöritellyt.
Tai jos tuurilla saisi niillä pumppukärryillä vielä itse chargattua niin vielä parempi.
Ja jos taas ei, niin eipä ole suuri menetys. Ja giantti hoitaa homman sen jälkeen,
juuri niin kuin sun pelissä. Taidanpa pistää nuo tilaukseen...
Tai jos tuurilla saisi niillä pumppukärryillä vielä itse chargattua niin vielä parempi.
Ja jos taas ei, niin eipä ole suuri menetys. Ja giantti hoitaa homman sen jälkeen,
juuri niin kuin sun pelissä. Taidanpa pistää nuo tilaukseen...
-
Squidhunter
Mitenkä sitten olisi pari gianttia? Meneekö jo pullisteluksi? Tai onko ne vaan helppoja pisteitä vastustajalle?
En ole vielä päässyt yhtään gianttia tai pumppukärryjä pelikentällä kokeilemaan.
En ole vielä päässyt yhtään gianttia tai pumppukärryjä pelikentällä kokeilemaan.
Emmä tiiä, maksaa jo ihan jumalattomasti pisteitä et oksat pois, mutta kyllähän niillä kaikkea kivaa voi saada aikaan.