"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Giant ja pumppukärryt

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
abcdefg

Re: Giant ja pumppukärryt

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

2 Gianttia on melko ovela veto. Itselläni ne kerran kuolivat 2K pelissä ekalla vuorolla, mutta hyvällä tuurilla olen ne myös meleeseen saanut. 1K pelissäkin olen saanut sen dwarf gunlinea vastaan meleeseen, mikä on sellaista munkitusta että huhhuh...

Eli mikäli vain haluat, ota giant kentälle. Ei sitä aina pidä voittaa :P
2
Nekku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Hoi testasin viime pelissä tuota Gian ja pumppukärryt comboa Bretonnia vastaan. Käytin comboa siten että ensimmäinen pumppu kärry juoksi bretonnia knighttien eteen ja toinen jäi taakse. Gian jäi kaikkien pumppukärryjen taakse. Sitten Bretonnia knightit tuhosivat molemmat pumppukärryt, mutta tällä tavoin pääsin hyökkämään Giantill ja tuhosin koko unitin!!! Pumppukärryjä voi mukavasti käyttää blockkeina, jotta joku toinen unitti pääsee hyökkämään.
Squidhunter

Viesti Kirjoittaja Squidhunter »

Noniin... mukava kuulla. :) Juuri tuollaista taktiikkaa olen tässä itsekin pyöritellyt.
Tai jos tuurilla saisi niillä pumppukärryillä vielä itse chargattua niin vielä parempi.
Ja jos taas ei, niin eipä ole suuri menetys. Ja giantti hoitaa homman sen jälkeen,
juuri niin kuin sun pelissä. Taidanpa pistää nuo tilaukseen...
Squidhunter

Viesti Kirjoittaja Squidhunter »

Mitenkä sitten olisi pari gianttia? Meneekö jo pullisteluksi? Tai onko ne vaan helppoja pisteitä vastustajalle?
En ole vielä päässyt yhtään gianttia tai pumppukärryjä pelikentällä kokeilemaan.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Emmä tiiä, maksaa jo ihan jumalattomasti pisteitä et oksat pois, mutta kyllähän niillä kaikkea kivaa voi saada aikaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”