"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell Dorado

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Oberon

Re: Hell Dorado

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Lassek kirjoitti:Joo anti pallaa...

Ruppee tulemaan rutiinia tohon, niin ehkä kohta voisi vaikka fluffiakin kääntää parin sivun edestä...
*Hakkaa nyrkkiä pöytään ja huutaa kurkku suorana* Fluffia! Fluffia! Fluffia!
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Eihän sanota tätä jännää taustatarinaa fluffiksi. Fluffi on varattu kökköhöpinöille. :) Fluffi=mitäänsanomatonta epäkiinnostavaa huttua, joka on arvoltaan sitä, mitä löytyy navasta. Tämän pelimaailman tausta on oikeastikin kiinnostava.
Luumumehu on soturien juomaa
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Lasse päivitti tuota suorastaan nerokasta erikoiskäskykäännöstänsä ja minä tein siitä seksikkäällä layoutilla varustetun pdf:n, jonka saa täältä: http://www.esnips.com/doc/ed3ecbc2-4e0a ... exyEdition

Edit: linkki korjattu...
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

*virtuaaliaalto*

loistopörröä ja kaiken lisäksi vielä laadukasta käännöstyötä!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Jos Ropeconiin tulisi Hell Dorado-turnaus, niin mikä ajankohta olisi eniten ihmisten mieleen?

Faba-turnaushan on pelkkä lauantai, eli sinällään sen peippaaminen onnistuu. Onko sunnuntai liian kuollut, vai onko manalan herruudesta sopiva vääntää juurikin siinä kolmannen coni-päivän loputtomassa koomassa, joka jostain aina materialisoituu sunnuntaita piristämään? Vai väännetäänkö epäsovinnaisesti ilta-yöllä (pe-la)? Vai ovatko kaikki HD-pelaajat muutenkin välttämässä Faba-turneen, jolloin lauantaikin käy?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Itse mielellään kävisin sen fabankin vääntämässä, illalla ei muutenkaan ole mitään tekemistä, ja sunnuntaina on todellakin kuollut meininki (zombie walkkiin voisi osallistua, larppaaminen sujuisi kerrankin). Äänestän pela-iltaa, mutta saatan taipua painostuksen alla lauantai-päiväänkin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Moriturus

Viesti Kirjoittaja Moriturus »

Puuh...niin sitä vaan joutui taas uuden pelin pauloihin.
Jonkun verran olin kuullut Hell Doradosta puhuttavan, mutta olin ohittanut kaiken sen kummemmin kiinnostumatta. Tulipa tässä vain eräänä iltana mieleen se nimi ja kävin vierailemassa valmistajan sivuilla. Sen enempää pelistä ymmärtämättä olin jo hetken päästä tilannut läjän demoneita! On ne upeita!
Toivottavasti demoatte peliä tosiaan Conissa tai sitten jos pelaatte turneeta, tuun kyttäämään...Sen verran nyt syyhyttää..Täytyy alkaa pänttäämään Lassen suomennoksia. Milläs armeijoilla ihmiset täällä pelailee btw?
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
Silveri

Saraseenit tossa on maalattavana
Lassek

Tsadissa on yhdet égarét, kahdet demonit, kahdet saraseenit ja yhdet länteläiset mistä minä tiedän. Kakkosfaktioitakin on aika usealla...

Lahdessa ja Tampereella on nyt yli yksi pelaaja ja ehkä Joensuussa?

Saraseeneja ja demoneja taitaa olla kaikkiaan maassa eniten ja égaréita vähiten.
Silveri

Lassek kirjoitti:Lahdessa ja Tampereella on nyt yli yksi pelaaja ja ehkä Joensuussa?
Lahti: 2 lostipelaajaa, 1 demonipelaaja, 1 saraseenipelaaja ja 1 westerneripelaaja
Hammerheart

Lassek kirjoitti:Tsadissa on yhdet égarét, kahdet demonit, kahdet saraseenit ja yhdet länteläiset mistä minä tiedän. Kakkosfaktioitakin on aika usealla...
Kahdet länteläisetkin (no, nuo boksit nyt on vielä tuossa mun jalkojen juuressa, mutta eiköhän ne kohta löydä perille).

Olisiko muuten ihmisillä kiinnostusta Malminkartanon miniturneeseen jo ennen Ropeconia (heinäkuussa siis)?
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Hehheh. Minulle kävi melko samalla tavalla, niinkuin Monituruselle. Kun näin Helldoradon figuja, niin se oli kuin salaman isku. Niitä oli pakko hommata. Kiva kun se pelikin on lisäksi hyvä. Harkitsin pitkään demonien ja kadotettujen välillä ja demonit hommasin.
Luumumehu on soturien juomaa
Silveri

"mini"turneesta kannattanee ainakin yrittää saada virallinenkin, niin saisi noita Prima Materiaeakin porukoille. Brititkin saivat sitä jakoon ja hyvä, jos 6 pelaajaa saavat paikalle. Voisin itse alkaa selvitellä, jos Lahden päässä saataisiin jonkinlainen turnausskene kokoon. Mahdollisesti turnaustilana voisi toimia puolenkuun pelit, mutta ao seikkaa pitänee selvittää hieman tarkemmin ensin puokin henkilökunnan kanssa (yksi alustava keskustelu aiheesta on siis jo käyty, mutta mitään varmaa aiheesta en voi mitenkään sanoa).

edit: Oletko Matias ollut Dayhyn yhteydessä aiheesta, että saisit sinne pöytätilatkin järjestettyä? Lähetän itse paraikaa viestiä Asmodeelle, jos turnauksista saataisiin vaikka virallisempiakin.
Lassek

Hammerheart kirjoitti:Jos Ropeconiin tulisi Hell Dorado-turnaus, niin mikä ajankohta olisi eniten ihmisten mieleen?

Faba-turnaushan on pelkkä lauantai, eli sinällään sen peippaaminen onnistuu. Onko sunnuntai liian kuollut, vai onko manalan herruudesta sopiva vääntää juurikin siinä kolmannen coni-päivän loputtomassa koomassa, joka jostain aina materialisoituu sunnuntaita piristämään? Vai väännetäänkö epäsovinnaisesti ilta-yöllä (pe-la)? Vai ovatko kaikki HD-pelaajat muutenkin välttämässä Faba-turneen, jolloin lauantaikin käy?
Mulle maistuis kyllä niin, ettei menisi faban päälle. Mutta ei se niin justiinsa.
Silveri

Penteleen Asmodeen turnausvastaava, kun ei vastaa yv:ihin. Tuli eilen otettua matsia westernerejä vastaan. Lähinnä sääntöjenopetteluottelu, kesti vain pari vuoroa, kun joka ikinen spesiaalisääntö piti katsoa vuoron perään sääntökirjasta, mutta systeemi on kyllä todella mukava.
Hammerheart

Silveri kirjoitti:Penteleen Asmodeen turnausvastaava, kun ei vastaa yv:ihin.
Sama vika Rahikaisella - kaksi viestiä olen sen suuntaan viskonut.
Silveri

Mites muuten Konin struktuuri? 200+50 pistettä, 1,5 h/peli, Missions skenaarioiksi kaikkiin peleihin (lienee riittävän monipuolinen, pärjätäänhän epikissäkin sillä turnausskenaariolla), 4 kierrosta. Pisteytys: voitto 3 pts, tasis 2 pts, häviö 1 pt. Maalauksen katu-uskottavuus 1-3 pts, fairplay 3 pts?

Maastonluontisäännöt mukaan, käytettävät maastokappaleet pääosin flättejä printtejä asmodeen sivuilta (ellei oikeasti vääntöhimo iske), jotka voisi painattaa paksummalle paperille esim. yliopistopainossa? Mahdollisuuksien mukaan toki kunnonkin maastoa käyttöön.

Nimim. minähän en tästä vastuuta ota, mutta ajatuksia annan.
Lassek

Maastogeneratiosääntöjä ei käytettäne, 200 pinnaa josta 50p vaihdeltavissa, ja hämmästelen miten epickpelaajat kestää sillä yhdellä?????? +???
Tän verran kait on päätetty. Odotellaan Asmodéelta sitä vastinetta. Jotain turnauspakettia ja promomoskaa kai tässä toivotaan, en tiedä. Pitäskö niille kirjottaa ranskaks.

Kiitos ideoista.
Hammerheart

Jeah, noi maastogeneraatiosäännöt tuottaa vähän omituista kamaa jos lähtee optimoimaan, mikä lienee kuitenkin se generoinnin idea. Maastontiedusteluerikoissäännöllä varustetuille napeille koetetaan keksiä jotain etua noihin skenuihin (tyyliin että saa objectivejä siirtää, asettaa ylimääräisen maastonkappaleen tms).

Ajatuksena oli, että joka pöydällä on oma skenaario (tai kaksi) pelattavana, jolloin voidaan säätää maastot ja lisätilpehöörit aina skenuun sopivaksi. Pisteytys on vielä auki, mutta tarvinnee hieman enemmän granulaatiota pelisuoritusten osalta. Tai sitten otetaan goal average käyttöön, saa nyt nähdä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”