*Hakkaa nyrkkiä pöytään ja huutaa kurkku suorana* Fluffia! Fluffia! Fluffia!Lassek kirjoitti:Joo anti pallaa...
Ruppee tulemaan rutiinia tohon, niin ehkä kohta voisi vaikka fluffiakin kääntää parin sivun edestä...
Hell Dorado
Re: Hell Dorado
Eihän sanota tätä jännää taustatarinaa fluffiksi. Fluffi on varattu kökköhöpinöille. :) Fluffi=mitäänsanomatonta epäkiinnostavaa huttua, joka on arvoltaan sitä, mitä löytyy navasta. Tämän pelimaailman tausta on oikeastikin kiinnostava.
Luumumehu on soturien juomaa
- Hammerheart
Lasse päivitti tuota suorastaan nerokasta erikoiskäskykäännöstänsä ja minä tein siitä seksikkäällä layoutilla varustetun pdf:n, jonka saa täältä: http://www.esnips.com/doc/ed3ecbc2-4e0a ... exyEdition
Edit: linkki korjattu...
Edit: linkki korjattu...
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
http://www.esnips.com/doc/0f63058c-30d3 ... troduction
Pörröö. Prologi.
Pörröö. Prologi.
*virtuaaliaalto*
loistopörröä ja kaiken lisäksi vielä laadukasta käännöstyötä!
loistopörröä ja kaiken lisäksi vielä laadukasta käännöstyötä!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Jos Ropeconiin tulisi Hell Dorado-turnaus, niin mikä ajankohta olisi eniten ihmisten mieleen?
Faba-turnaushan on pelkkä lauantai, eli sinällään sen peippaaminen onnistuu. Onko sunnuntai liian kuollut, vai onko manalan herruudesta sopiva vääntää juurikin siinä kolmannen coni-päivän loputtomassa koomassa, joka jostain aina materialisoituu sunnuntaita piristämään? Vai väännetäänkö epäsovinnaisesti ilta-yöllä (pe-la)? Vai ovatko kaikki HD-pelaajat muutenkin välttämässä Faba-turneen, jolloin lauantaikin käy?
Faba-turnaushan on pelkkä lauantai, eli sinällään sen peippaaminen onnistuu. Onko sunnuntai liian kuollut, vai onko manalan herruudesta sopiva vääntää juurikin siinä kolmannen coni-päivän loputtomassa koomassa, joka jostain aina materialisoituu sunnuntaita piristämään? Vai väännetäänkö epäsovinnaisesti ilta-yöllä (pe-la)? Vai ovatko kaikki HD-pelaajat muutenkin välttämässä Faba-turneen, jolloin lauantaikin käy?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Itse mielellään kävisin sen fabankin vääntämässä, illalla ei muutenkaan ole mitään tekemistä, ja sunnuntaina on todellakin kuollut meininki (zombie walkkiin voisi osallistua, larppaaminen sujuisi kerrankin). Äänestän pela-iltaa, mutta saatan taipua painostuksen alla lauantai-päiväänkin.
Puuh...niin sitä vaan joutui taas uuden pelin pauloihin.
Jonkun verran olin kuullut Hell Doradosta puhuttavan, mutta olin ohittanut kaiken sen kummemmin kiinnostumatta. Tulipa tässä vain eräänä iltana mieleen se nimi ja kävin vierailemassa valmistajan sivuilla. Sen enempää pelistä ymmärtämättä olin jo hetken päästä tilannut läjän demoneita! On ne upeita!
Toivottavasti demoatte peliä tosiaan Conissa tai sitten jos pelaatte turneeta, tuun kyttäämään...Sen verran nyt syyhyttää..Täytyy alkaa pänttäämään Lassen suomennoksia. Milläs armeijoilla ihmiset täällä pelailee btw?
Jonkun verran olin kuullut Hell Doradosta puhuttavan, mutta olin ohittanut kaiken sen kummemmin kiinnostumatta. Tulipa tässä vain eräänä iltana mieleen se nimi ja kävin vierailemassa valmistajan sivuilla. Sen enempää pelistä ymmärtämättä olin jo hetken päästä tilannut läjän demoneita! On ne upeita!
Toivottavasti demoatte peliä tosiaan Conissa tai sitten jos pelaatte turneeta, tuun kyttäämään...Sen verran nyt syyhyttää..Täytyy alkaa pänttäämään Lassen suomennoksia. Milläs armeijoilla ihmiset täällä pelailee btw?
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
Saraseenit tossa on maalattavana
Tsadissa on yhdet égarét, kahdet demonit, kahdet saraseenit ja yhdet länteläiset mistä minä tiedän. Kakkosfaktioitakin on aika usealla...
Lahdessa ja Tampereella on nyt yli yksi pelaaja ja ehkä Joensuussa?
Saraseeneja ja demoneja taitaa olla kaikkiaan maassa eniten ja égaréita vähiten.
Lahdessa ja Tampereella on nyt yli yksi pelaaja ja ehkä Joensuussa?
Saraseeneja ja demoneja taitaa olla kaikkiaan maassa eniten ja égaréita vähiten.
Lahti: 2 lostipelaajaa, 1 demonipelaaja, 1 saraseenipelaaja ja 1 westerneripelaajaLassek kirjoitti:Lahdessa ja Tampereella on nyt yli yksi pelaaja ja ehkä Joensuussa?
- Hammerheart
Kahdet länteläisetkin (no, nuo boksit nyt on vielä tuossa mun jalkojen juuressa, mutta eiköhän ne kohta löydä perille).Lassek kirjoitti:Tsadissa on yhdet égarét, kahdet demonit, kahdet saraseenit ja yhdet länteläiset mistä minä tiedän. Kakkosfaktioitakin on aika usealla...
Olisiko muuten ihmisillä kiinnostusta Malminkartanon miniturneeseen jo ennen Ropeconia (heinäkuussa siis)?
Hehheh. Minulle kävi melko samalla tavalla, niinkuin Monituruselle. Kun näin Helldoradon figuja, niin se oli kuin salaman isku. Niitä oli pakko hommata. Kiva kun se pelikin on lisäksi hyvä. Harkitsin pitkään demonien ja kadotettujen välillä ja demonit hommasin.
Luumumehu on soturien juomaa
"mini"turneesta kannattanee ainakin yrittää saada virallinenkin, niin saisi noita Prima Materiaeakin porukoille. Brititkin saivat sitä jakoon ja hyvä, jos 6 pelaajaa saavat paikalle. Voisin itse alkaa selvitellä, jos Lahden päässä saataisiin jonkinlainen turnausskene kokoon. Mahdollisesti turnaustilana voisi toimia puolenkuun pelit, mutta ao seikkaa pitänee selvittää hieman tarkemmin ensin puokin henkilökunnan kanssa (yksi alustava keskustelu aiheesta on siis jo käyty, mutta mitään varmaa aiheesta en voi mitenkään sanoa).
edit: Oletko Matias ollut Dayhyn yhteydessä aiheesta, että saisit sinne pöytätilatkin järjestettyä? Lähetän itse paraikaa viestiä Asmodeelle, jos turnauksista saataisiin vaikka virallisempiakin.
edit: Oletko Matias ollut Dayhyn yhteydessä aiheesta, että saisit sinne pöytätilatkin järjestettyä? Lähetän itse paraikaa viestiä Asmodeelle, jos turnauksista saataisiin vaikka virallisempiakin.
Mulle maistuis kyllä niin, ettei menisi faban päälle. Mutta ei se niin justiinsa.Hammerheart kirjoitti:Jos Ropeconiin tulisi Hell Dorado-turnaus, niin mikä ajankohta olisi eniten ihmisten mieleen?
Penteleen Asmodeen turnausvastaava, kun ei vastaa yv:ihin. Tuli eilen otettua matsia westernerejä vastaan. Lähinnä sääntöjenopetteluottelu, kesti vain pari vuoroa, kun joka ikinen spesiaalisääntö piti katsoa vuoron perään sääntökirjasta, mutta systeemi on kyllä todella mukava.
- Hammerheart
Sama vika Rahikaisella - kaksi viestiä olen sen suuntaan viskonut.Silveri kirjoitti:Penteleen Asmodeen turnausvastaava, kun ei vastaa yv:ihin.
Mites muuten Konin struktuuri? 200+50 pistettä, 1,5 h/peli, Missions skenaarioiksi kaikkiin peleihin (lienee riittävän monipuolinen, pärjätäänhän epikissäkin sillä turnausskenaariolla), 4 kierrosta. Pisteytys: voitto 3 pts, tasis 2 pts, häviö 1 pt. Maalauksen katu-uskottavuus 1-3 pts, fairplay 3 pts?
Maastonluontisäännöt mukaan, käytettävät maastokappaleet pääosin flättejä printtejä asmodeen sivuilta (ellei oikeasti vääntöhimo iske), jotka voisi painattaa paksummalle paperille esim. yliopistopainossa? Mahdollisuuksien mukaan toki kunnonkin maastoa käyttöön.
Nimim. minähän en tästä vastuuta ota, mutta ajatuksia annan.
Maastonluontisäännöt mukaan, käytettävät maastokappaleet pääosin flättejä printtejä asmodeen sivuilta (ellei oikeasti vääntöhimo iske), jotka voisi painattaa paksummalle paperille esim. yliopistopainossa? Mahdollisuuksien mukaan toki kunnonkin maastoa käyttöön.
Nimim. minähän en tästä vastuuta ota, mutta ajatuksia annan.
Maastogeneratiosääntöjä ei käytettäne, 200 pinnaa josta 50p vaihdeltavissa, ja hämmästelen miten epickpelaajat kestää sillä yhdellä?????? +???
Tän verran kait on päätetty. Odotellaan Asmodéelta sitä vastinetta. Jotain turnauspakettia ja promomoskaa kai tässä toivotaan, en tiedä. Pitäskö niille kirjottaa ranskaks.
Kiitos ideoista.
Tän verran kait on päätetty. Odotellaan Asmodéelta sitä vastinetta. Jotain turnauspakettia ja promomoskaa kai tässä toivotaan, en tiedä. Pitäskö niille kirjottaa ranskaks.
Kiitos ideoista.
- Hammerheart
Jeah, noi maastogeneraatiosäännöt tuottaa vähän omituista kamaa jos lähtee optimoimaan, mikä lienee kuitenkin se generoinnin idea. Maastontiedusteluerikoissäännöllä varustetuille napeille koetetaan keksiä jotain etua noihin skenuihin (tyyliin että saa objectivejä siirtää, asettaa ylimääräisen maastonkappaleen tms).
Ajatuksena oli, että joka pöydällä on oma skenaario (tai kaksi) pelattavana, jolloin voidaan säätää maastot ja lisätilpehöörit aina skenuun sopivaksi. Pisteytys on vielä auki, mutta tarvinnee hieman enemmän granulaatiota pelisuoritusten osalta. Tai sitten otetaan goal average käyttöön, saa nyt nähdä.
Ajatuksena oli, että joka pöydällä on oma skenaario (tai kaksi) pelattavana, jolloin voidaan säätää maastot ja lisätilpehöörit aina skenuun sopivaksi. Pisteytys on vielä auki, mutta tarvinnee hieman enemmän granulaatiota pelisuoritusten osalta. Tai sitten otetaan goal average käyttöön, saa nyt nähdä.