"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos space marines aseet

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Vilkku92

Chaos space marines aseet

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Onko kaaosmariiniryhmillä lähitaisteluase, pistooli ja boltteri,
vai lähitaisteluase ja pistooli TAI boltteri. Codexista ei selvinnyt.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kurimus

Re: Chaos space marines aseet

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Vilkku92 kirjoitti:Onko kaaosmariiniryhmillä lähitaisteluase, pistooli ja boltteri,
vai lähitaisteluase ja pistooli TAI boltteri. Codexista ei selvinnyt.

Kyllä se mun mielestä aika selkeää on. Missään välissä ei ole OR-sanaa, joten kyllä niillä ne kaikki on.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Asia selvä, pitää vaihtaa wanhan codexin ajalta olevien ryhmien aseistusta. Kiitoksia vastauksesta.

Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.
(poikkeuksena nidit)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Walzu45 kirjoitti:
Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.
(poikkeuksena nidit)
Veriset pers erkit.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Hands_on_blood kirjoitti:
Walzu45 kirjoitti:
(poikkeuksena nidit)
Veriset pers erkit.
Eikös se tulekkaan Mark of Khornesta se bersujen included in profile kakkosattacki? Bp+ccw tulee vielä siihen päälle.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

iikka kirjoitti:
Hands_on_blood kirjoitti:
Walzu45 kirjoitti:
(poikkeuksena nidit)
Veriset pers erkit.
Eikös se tulekkaan Mark of Khornesta se bersujen included in profile kakkosattacki? Bp+ccw tulee vielä siihen päälle.
Kyllä se näin menee, että markista tulee se toinen hyökkäys bersujen profiiliin. Pistol&ccw-kombosta tulee vielä +1A normaalisti. (+1A assaultista) eli aika kuolettavia ovat!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Viral Infection

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Siis täh? Olen aina luullut että "replace with Bolter" tarkoittaa että heillä on vain se Boltteri jos sen valitsee... Olen selvästi huono ihminen.
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

PredAlieni kirjoitti:Siis täh? Olen aina luullut että "replace with Bolter" tarkoittaa että heillä on vain se Boltteri jos sen valitsee... Olen selvästi huono ihminen.
Jos jossain lukee noin niin sitten ei muuta olekkaan mutta kaaosmariinien wargearissa lukee kaikki mahdollinen. Jos ymmärsin oikein? Ja koskaan ei ole merkattuna lähisase+ccw comboa profiiliin, bersuilla tulee markista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”