Chaos space marines aseet
Chaos space marines aseet
Onko kaaosmariiniryhmillä lähitaisteluase, pistooli ja boltteri,
vai lähitaisteluase ja pistooli TAI boltteri. Codexista ei selvinnyt.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Re: Chaos space marines aseet
Vilkku92 kirjoitti:Onko kaaosmariiniryhmillä lähitaisteluase, pistooli ja boltteri,
Kyllä se mun mielestä aika selkeää on. Missään välissä ei ole OR-sanaa, joten kyllä niillä ne kaikki on.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Asia selvä, pitää vaihtaa wanhan codexin ajalta olevien ryhmien aseistusta. Kiitoksia vastauksesta.
Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
- 'Neljäviitonen
Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
(poikkeuksena nidit)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Machine_Spirit
Veriset pers erkit.Walzu45 kirjoitti:Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
(poikkeuksena nidit)
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
- Air Defence
Eikös se tulekkaan Mark of Khornesta se bersujen included in profile kakkosattacki? Bp+ccw tulee vielä siihen päälle.Hands_on_blood kirjoitti:Veriset pers erkit.Walzu45 kirjoitti:Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
(poikkeuksena nidit)
Kyllä se näin menee, että markista tulee se toinen hyökkäys bersujen profiiliin. Pistol&ccw-kombosta tulee vielä +1A normaalisti. (+1A assaultista) eli aika kuolettavia ovat!iikka kirjoitti:Eikös se tulekkaan Mark of Khornesta se bersujen included in profile kakkosattacki? Bp+ccw tulee vielä siihen päälle.Hands_on_blood kirjoitti:Veriset pers erkit.Walzu45 kirjoitti:Ei kyllä tule mitään yksikköä mieleen, jolla olisi lähitaisteluaseiden bonuslyönti valmiiksi merkattuna.Vilkku92 kirjoitti:Outoa ettei kahden lähistelyaseen antamaa attackia ei ole lisätty valmiiksi kaaosten taitoihin.
(poikkeuksena nidit)
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Viral Infection
Siis täh? Olen aina luullut että "replace with Bolter" tarkoittaa että heillä on vain se Boltteri jos sen valitsee... Olen selvästi huono ihminen.
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Jos jossain lukee noin niin sitten ei muuta olekkaan mutta kaaosmariinien wargearissa lukee kaikki mahdollinen. Jos ymmärsin oikein? Ja koskaan ei ole merkattuna lähisase+ccw comboa profiiliin, bersuilla tulee markista.PredAlieni kirjoitti:Siis täh? Olen aina luullut että "replace with Bolter" tarkoittaa että heillä on vain se Boltteri jos sen valitsee... Olen selvästi huono ihminen.